Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EMT lepingut saab muuta internetis
Eesti Mobiiltelefon avas sel nädalal oma uue interneti kodulehekülje, kus põhilise uuendusena saab klient ise oma lepingut muuta.
Nn virtuaalses teenindusbüroos võib igaüks oma lepingu tingimusi muuta, st teenuseid peale panna ja maha võtta ööpäev läbi. Tehingud aktiveeritakse kahe ööpäeva jooksul.
Uudsesse virtuaalbüroosse sisenemiseks peab klient sisestama esmalt oma mobiilinumbri ja seejärel saatma EMT lühinumbrile SMS-lühisõnumi salasõnaga. Vähem kui kümne sekundiga tuleb EMT-lt kinnitus, et salasõna on aktsepteeritud. Järgmisel leheküljel tulebki salasõna arvutisse sisestada ja büroo on avatud.
Siiski on internetis sooritatavate lepingumuudatuste hulk piiratud. Klient saab valida erinevate suunamiste vahel, need on kõik tasulised. Kui mobiiltelefon peaks näiteks hommikul koju ununema, siis virtuaalbüroo kaudu seda tööle suunata ei saa.
Küll on võimalik seada nii sisenevate kui väljuvate kõnede piiranguid ja aktiveerida juhitava numbrinäidu teenust. Iga uue teenuse jõustumisest annab EMT kliendile lühisõnumiga teada.
EMT virtuaalbüroos saab klient ka tasuda oma mobiiliarveid ja laadida uut kõneaega Simpeli kõnekaardile.
Uudne on ka rahvusvaheliste kõnede aktiveerimise võimalus. Selleks tuleb tellida rahvusvaheliste kõnede pakett ja märkida periood, mil klient soovib oma telefoniga välismaal rääkida või Eestis väliskõnesid võtta. EMT teenuseid vähem kui kuus kuud kasutanu peab lisaks tasuma ettemaksu. Virtuaalbüroo kaudu saab muuta ka sõbratelefoni numbreid. Hea uudis on jooksva kuu saldo vaatamise võimalus.
Uue virtuaalbüroo suurim miinus on see, et selle kaudu ei saa kontrollida juba aktiivseid teenuseid. Nii ei ole võimalik näiteks vaadata, millised sõbranumbrid on klient juba valinud või kuhu helistamisel rakenduvad kõnepiirangud.
- Avasime ka ise sel nädalal uue kodulehekülje, et ajaga kaasas käia. Tehnilise lahenduse tellisime Eesti firmalt, kuid võtsime aluseks ka meie Soome emafirma kodulehekülje juhendi, et leida sealt parimad osad ja need üle võtta.
Eesti Mobiiltelefoni virtuaalbüroo näol pole tegemist maailmas ainulaadse sammuga. Ka meie mõtiskleme selles suunas, et viia osa teenindust internetti, tahame kliendi ja firma suhtlemist interneti kaudu edasi arendada. Praegu ei saa ka Soome Radiolinja klient veel internetis oma lepingut muuta. Seni on internet paljuski ühesuunaline infovoog, kuigi muutub üha rohkem kahesuunaliseks.