Enamik ettevõtjaid on mõistnud, et kodulehekülge saab oma äri eduks kasutada mitte ainult kontaktandmeid levitades, vaid ka seda otse turundus- ja müügitegevuseks kasutades. Seega on informatiivse kodulehekülje loomulik jätk e-kommertsi teenuseid pakkuv lehekülg.
Maailma e-kommertsi kogukäive ulatub prognooside kohaselt 1,3 triljoni USDni 2003. aastal. Lõviosa sellest moodustavad ettevõtetevahelised (business to business) tehingud.
Samas ei saa mööda minna ka eraklientidele suunatud teenustest. Deloitte & Touche'i hinnangul tehakse USAs selle aasta jõuluostudest 20% interneti vahendusel. Rahalises väljenduses on see ca 10 miljardit USD.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.