Suure osa kampaania kuludest katavad sponsorid, mistõttu korraldajatele maksab kampaania alla 300 000 krooni. Suurim rahaline toetaja on Rootsi lastekaitseorganisatsioon Rädda Barnen.
Kampaaniat «Ära löö last» korraldab reklaamiburoo Zoom koostöös Lastekaitse Liiduga. Kampaania väljunditeks on tele-, trüki-, väli- ja veebireklaam, seda toetab enamik ajakirjandusväljaandeid ja telekanaleid.
Kampaania loomingulise lahenduse tegi Zoom tasuta, meediakanalid andsid kampaania toetuseks ligi kolme miljoni krooni väärtuses reklaamipinda ja -aega.
Uue kampaania deviisiks on seekord «Laps on parim, mis sul on». Kampaania eesmärk on avaliku arvamuse muutmine nii, et vägivalda laste suhtes -- ei füüsilist ega ka vaimset -- ei võetaks endastmõistetavana.
Vaata lisaks:
Autor: ÄP