• OMX Baltic−0,26%307,84
  • OMX Riga−0,07%869,94
  • OMX Tallinn0,09%2 051,19
  • OMX Vilnius0,17%1 210,17
  • S&P 500−0,04%5 842,01
  • DOW 300,00%41 859,09
  • Nasdaq 0,28%18 925,73
  • FTSE 100−0,07%8 733,32
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,4
  • OMX Baltic−0,26%307,84
  • OMX Riga−0,07%869,94
  • OMX Tallinn0,09%2 051,19
  • OMX Vilnius0,17%1 210,17
  • S&P 500−0,04%5 842,01
  • DOW 300,00%41 859,09
  • Nasdaq 0,28%18 925,73
  • FTSE 100−0,07%8 733,32
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,4
  • 12.01.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Käib üle miljoni maksev lastekaitsekampaania

Suure osa kampaania kuludest katavad sponsorid, mistõttu korraldajatele maksab kampaania alla 300 000 krooni. Suurim rahaline toetaja on Rootsi lastekaitseorganisatsioon Rädda Barnen.
Kampaaniat «Ära löö last» korraldab reklaamiburoo Zoom koostöös Lastekaitse Liiduga. Kampaania väljunditeks on tele-, trüki-, väli- ja veebireklaam, seda toetab enamik ajakirjandusväljaandeid ja telekanaleid.
Kampaania loomingulise lahenduse tegi Zoom tasuta, meediakanalid andsid kampaania toetuseks ligi kolme miljoni krooni väärtuses reklaamipinda ja -aega.
Uue kampaania deviisiks on seekord «Laps on parim, mis sul on». Kampaania eesmärk on avaliku arvamuse muutmine nii, et vägivalda laste suhtes -- ei füüsilist ega ka vaimset -- ei võetaks endastmõistetavana.
Vaata lisaks:
www.laps.ee
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele