Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Telekom teatas avalikkusele, et ettevõtte möödunud aasta konsolideeritud kasum oli 580,26 mln kr ja koos vähemusosaga 663,42 mln kr. Eesti Mobiiltelefoni kasum oli 532,97 mln kr ja Eesti Telefoni kasum 140,37 mln kr.
Tulemus on päris märkimisväärselt väiksem analüütikute poolt varem prognoositud ca 780 mln kroonist. Prognoositust vähem teenis kasumit Eesti Telefon, kelle kasumiks eeldati ca 300 mln kr.
Telekomi teatel mõjutas tema tütarettevõtete kasumeid ja läbi selle ka grupi kasumit päris oluliselt 1. jaanuarist kehtima hakanud tulumaksuseaduse muudatused. Uue tulumaksuseaduse vastuvõtmine mõjutas 68 mln krooni ulatuses positiivselt Eesti Mobiiltelefoni kasumit ja 168 mln krooni ulatuses negatiivselt Eesti Telefoni kasumit. Tulumaksu seaduse muudatustest tuleneva mõjuta oleks EMT puhaskasum olnud seega 465 mln kr ja Eesti Telefoni kasum 308 mln kr.
Eesti Telekomi realiseerimise netokäive kasvas aastaga 16,6%, 3,569 miljardi kroonini ja äritulud kokku moodustasid 3,595 mld krooni. Ettevõtte tegevuskasum oli 955,27 miljonit krooni, kasvades aastaga 18,8%. Eesti Telefoni tegevuskasum oli 397,81 mln kr (aastaga +13,7%) ja Mobiiltelefoni tegevuskasum 595,37 mln kr (+19,4%).
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.