• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaamiga on lapsi kerge püüda

    Rahvusvahelised küsitlused on näidanud samuti, et laste mõjul (mangumise/nurumise abil) ostetud tooted moodustavad olenevalt tootegrupist 20?50 lastele suunatud kaupade müügist.
    Seega arvab Emori suunajuht Aivar Voog, et lapsed võiksid Eestis mõjutada summat, mis on ligilähedane 2?3 miljardile kroonile. Selle summa sisse kuuluvad vaba aja tooted, riided, toidukaubad. Taskuraha saab suurem osa Eesti lapsi, kusjuures 6?9aastased saavad keskmiselt 15 krooni nädalas ja 10?14aastased 29 krooni nädalas. Emori küsitles 360 6?14aastast last üle Eesti.
    Laste küsitluse tulemuse analüüs näitab, et lapsi stimuleerivad pigem visuaalsed kui verbaalsed eneseväljendusvõimalused. See tähendab, et tuleb lasta lastel joonistada ja meisterdada.
    Sündmusturunduses on potentsiaali spordi ja liikumisega seotud üritustel.
    Viimase paari aasta jooksul on teismelised ning teisme-eelikud tarbijatena palju teadlikumaks muutunud. Nad orienteeruvad üsna hõlpsasti mitmete (staatus)sümbolite maailmas ning teavad, mis neile meeldib, mis mitte. Järelikult on nendega kergem suhelda, kuna positiivsete tähenduslike märkide ring on suurem. Samas muutub suhtlemine raskemaks: kui valitakse ?vale märk?, võib see neutraalse vastuvõtu hoopis negatiivseks muuta.
    Et lastele turundamises olla edukas, tuleb teha reaalsed müügiplaanid. Teadmatus on suur, kuna keegi ei oska täpselt öelda, kuidas kaup lastele ennast müüb.
    Suuri probleeme tekitab turu ülehindamine, mille tulemuseks on suured lao- ja kauplusejäägid. Selle kauba realiseerimiseks Eestis ei ole head väljapääsu. Ka suured allahindlused ei aita, sest ?laste turg? küllastub kiiresti.
    Lapsed tahavad vaheldust, uuendusi, üllatusi, tootetäiendusi. Lapsed ei ole väga lojaalsed tarbijad, sest nende tarbimisharjumused ei ole veel lõplikult välja kujunenud ning nad on ?tundlikumad? reklaami mõjutustele.
    Lapsed liiguvad suurtes huvigruppides, kus liidritel on suur mõju teistele. Kui ühel lapsel on, peab see kõigil olema. Seetõttu on vägagi edukad tooted, mille lisaväärtuseks on kollektsioneerimine ja vahetusvõimalused, mänguoskuse lihvimine (nt Jo-Jo, Capsid).
    Tavaloteriid on kaotanud oma atraktiivsuse ja suuremat huvi äratavad kiirloteriid (nt Coca-Cola korgikampaania).
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Egle Heinsar: edukas Eesti algab vaesteta ühiskonnast – 220 eurot kuus kõige haavatavamatele
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
USA börsinädala lõpetas tehnoloogiaaktsiate müügilaine
Täna langesid kõik suuremad USA aktsiaindeksid, enim tehnoloogiaaktsiate liikumisi kajastav Nasdaqi liitindeks.
Täna langesid kõik suuremad USA aktsiaindeksid, enim tehnoloogiaaktsiate liikumisi kajastav Nasdaqi liitindeks.
Tahe Outdoors suurendas kahjumit
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
20 aastat Elisat juhtinud Sami Seppänen lahkub ametist Lisatud Seppäneni kommentaar!
Elisa Eesti AS tegevjuhi ja juhatuse esimehena alustas 1. detsembril 2021 Andrus Hiiepuu. Teatepulga andis Hiiepuule üle Sami Seppänen, kes on Elisat juhtinud üle 20 aasta.
Elisa Eesti AS tegevjuhi ja juhatuse esimehena alustas 1. detsembril 2021 Andrus Hiiepuu. Teatepulga andis Hiiepuule üle Sami Seppänen, kes on Elisat juhtinud üle 20 aasta.