• OMX Baltic0,14%291,77
  • OMX Riga0,46%915,23
  • OMX Tallinn0,18%1 909,45
  • OMX Vilnius−0,14%1 258,75
  • S&P 5000,68%6 817,34
  • DOW 300,33%47 241,4
  • Nasdaq 0,95%23 569,76
  • FTSE 1000,64%9 777,08
  • Nikkei 225−2,5%50 212,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,42
  • OMX Baltic0,14%291,77
  • OMX Riga0,46%915,23
  • OMX Tallinn0,18%1 909,45
  • OMX Vilnius−0,14%1 258,75
  • S&P 5000,68%6 817,34
  • DOW 300,33%47 241,4
  • Nasdaq 0,95%23 569,76
  • FTSE 1000,64%9 777,08
  • Nikkei 225−2,5%50 212,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,42
  • 12.06.00, 11:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui kiire on Eesti Telefoni reglemendijärgne reageerimine kliendi pretensioonile numbril 160? (vastab Valdo Kalm)

Kui kiire on Eesti Telefoni reglemendijärgne reageerimine kliendi pretensioonile numbril 160 ja mis toimub tegelikkuses?
Reglemendi järgi tuleks ca 50% kõnedest vastata 30 sekundi jooksul. Tegelikult suudame 50% kõnedest vastata ca 2 minuti jooksul, mõnikord kestab see kahjuks ka kauem.
Olukord peaks paranema, tegin täna otsuse luua selleks 5 uut töökohta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele