Septembrikuu uute sõiduautode müüginumbrid tõestasid veel kord, et meie majandus on stabiilne. Nii sirget müügikõverat pole enne nähtud. Juba juunist alates on müük kõikunud vaid mõnekümne auto piires siia-sinna ja parimad näited stabiilsusest on Toyota, Opel ja Citroen, mida osteti septembris täpselt sama palju kui augustis. Sedapuhku müüsid meie automüüjad Eestisse 949 uut sõiduautot, mis on vaid 15 autot vähem kui augustis.
Eestisse müüdud sõiduautodest jäi sedapuhku peale Toyota, mis vahepeal mitu kuud Volkswagenile ja Peugeot?le alla pidi vanduma.
Tubli tulemuse tegi septembris ka Nissan, mille müük jäi vaid ühe auto võrra alla maikuisele rekordile. Igatahes osutus Nissan Almera septembri ostetuimaks autoks ja ehkki klasside lõikes seisab esikohal Volkswagen, jagunesid need võrdselt Golfi ja Bora vahel, lisaks mõni New Beetle.
Üllatav oli muidugi see, et diilerivahetus mõjutas väga raskelt Fordide läbimüüki. Ehkki Info Auto ei kõigutanud sugugi terve kuu jalgu, vaid müüs sisuliselt mitu Fordi maha, ei jõudnud need veel ostjateni ja nõnda ilutsebki Fordi real septembris ümmargune null. Sama võib öelda ka endise Fordi müüja BFK koha, kes septembris veel Renault? müüki käima polnud saanud.
Kui Eestisse müüdud sõiduautodele lisada eksport ja tarbesõidukid, siis müüsid meie autofirmad septembris ühtekokku 1196 sõidukit. Müügituru liider oli septembris 128 autoga Toyota, Peugeot järgnes 120 autoga, kolmandal kohal oli 100 autoga Volkswagen.
Aasta kokkuvõttes juhib kogumüüki Peugeot, mida on müüdud koos tarbesõidukite ja ekspordiga 1286 autot.