Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Internetireklaam lööb rekordeid

    Septembrikuu tõi ootuspäraselt kaasa hüppelise bännerreklaamituru elavnemise. Võrreldes augustikuise 1,2 mln krooni suuruse turumahuga kasvas septembrikuu jooksul bännerreklaamituru maht kaks korda, ulatudes 2,4 miljoni krooni piirini. Paljuski on turu mahu kasv põhjustatud suurest hinnatõusude lainest ? peaaegu kõik suuremad keskkonnad on suvega võrreldes hindu oluliselt tõstnud. Samas tuleb tõdeda, et ka avaldatavate bännerite arv on oluliselt kasvanud.
    Edukaim reklaamikeskkond oli septembrikuus tavapäraselt Delfi, kelle osakaal turul loomuliku arengu tõttu kahaneb. Esiteks on viimase poole aasta jooksul tekkinud Delfi kõrvale ka teisi arvestatava kasutajaskonnaga portaale, mistõttu tekkis klientidel huvi panna oma reklaame ka teistesse keskkondadesse.
    Teiseks on internetis reklaamijad muutunud teadlikumaks interneti tegelikest võimalustest ja olemusest. Väljendub see selles, et enam ei vaadata ainult üldist page view?de arvu, vaid jälgitakse ka selliseid andmeid nagu konkreetse bänneri võimalik kontaktide arv, potentsiaalne click ratio ja CPC (cost per click). Samuti osatakse senisest rohkem suunata bännereid just oma spetsiifilisele sihtrühmale ? see aga annab võimaluse ka väiksema kasutajaskonnaga keskkondadele.
    Kolmandaks on vähenenud keskkondade reklaamihindade vahed. Kuigi Delfi on jätkuvalt ülekaalukalt kalleima bännerikoha hinnaga keskkond, on ka teised suuremad juba oma hinda tugevalt korrigeerinud ja kindlasti seoses oma külastatavuse kasvuga teevad seda veelgi. Mis tähendab, et sama arvu müüdud bännerite puhul muutuvad ka sissetulekud võrdsemaks.
    Turu edasisi arenguid ennustades võib väita, et võitjaks ei osutu suurima üldise kasutajaskonnaga keskkonnad, vaid need, kes suudavad oma klientidele pakkuda paremaid võimalusi sihtturunduseks.
    Turundusnõukoja läbiviidav bännerreklaamituru monitooring sisaldab kõikide suuremate Eesti internetireklaamikeskkondade bännerreklaamide mahtusid. Hetkel on olulisematest keskkondadest vaatluse alt väljas vaid Neti.
    Monitooringus on arvestatud keskkondade hinnakirjajärgsete hindade ja -soodustustega. Arvestatud ei ole keskkondade omareklaame.
    Autor: Mikk Mere
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Keskpank võib tõsta intressi, aga enne paneb inflatsioonile käe ette jahtuv majandus
Sisetarbimise lõpp, uksed sulgevad tööstused ja investeeringute lakkamine võivad panna inflatsioonile käe ette enne, kui keskpanga intressitõusud jõuavad seda mõjutamagi.
Sisetarbimise lõpp, uksed sulgevad tööstused ja investeeringute lakkamine võivad panna inflatsioonile käe ette enne, kui keskpanga intressitõusud jõuavad seda mõjutamagi.
Jalgpalliajakirjanik: FIFA ja Aivar Pohlaku võim põhineb hirmul
Poliitik vastutab valija ees, eraettevõtte omanik ja juhid vastutavad kliendi ees, jalgpalli juhtimises selline süsteem puudub, nii üleilmselt kui Eestis, kirjutab jalgpalliajakirjanik Andres Must.
Poliitik vastutab valija ees, eraettevõtte omanik ja juhid vastutavad kliendi ees, jalgpalli juhtimises selline süsteem puudub, nii üleilmselt kui Eestis, kirjutab jalgpalliajakirjanik Andres Must.
Kanada esimese kuue kuu ülejäägiks kujunes 1,72 miljardit
Rahandusministeerium teatas reedel, et Kanadas oli 2022/23. eelarveaasta esimese kuue kuu eelarve ülejääk 1,72 miljardit Kanada dollarit ehk 1,29 miljardit USA dollarit.
Rahandusministeerium teatas reedel, et Kanadas oli 2022/23. eelarveaasta esimese kuue kuu eelarve ülejääk 1,72 miljardit Kanada dollarit ehk 1,29 miljardit USA dollarit.
Reaalajas börsiinfo
Suures kahjumis Operaili kaubaveod on tänavu vähenenud poole võrra
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Raadiohitid: lahti rullub krüptoplatvormi ja kinnisvaraarenduse olukord
Sel nädalal paelusid Äripäeva raadio kuulajaid enim eestimaise investeerimis- ja kauplemisplatvormi Change ja krüptomaailma ning kinnisvaraarenduste hetkeolukord ja tulevik.
Sel nädalal paelusid Äripäeva raadio kuulajaid enim eestimaise investeerimis- ja kauplemisplatvormi Change ja krüptomaailma ning kinnisvaraarenduste hetkeolukord ja tulevik.
No pressure, Harmet! Ukraina lasteaia ehitamise aeg hakkas jooksma
Tänasest hakkab jooksma 170 päeva, mille jooksul peab Harmet ehitama moodullasteaia Ukrainasse Ovrutši linna.
Tänasest hakkab jooksma 170 päeva, mille jooksul peab Harmet ehitama moodullasteaia Ukrainasse Ovrutši linna.
Haljala vald pani vallamaja oksjonile
Haljala vallavolikogu otsustas juba septembris, et majandusolude parandamise eesmärgil tuleb maha müüa kuus kinnisvaraobjekti. Nüüd on pakkumised avalikuks tehtud,
Haljala vallavolikogu otsustas juba septembris, et majandusolude parandamise eesmärgil tuleb maha müüa kuus kinnisvaraobjekti. Nüüd on pakkumised avalikuks tehtud,

Olulisemad lood

Tööstus: ikkagi see talv tuleb leida mingi lahendus
Masina- ja metalli­firmad, aga ka kõik teised tööstused ei suuda võistelda naaberriikide energiatoetusi saavate ettevõtetega ja valitsuse ees on valik: kas maksta lihtsalt töötutoetust inimestele või aidata ettevõtetel edasi toimetada.
Masina- ja metalli­firmad, aga ka kõik teised tööstused ei suuda võistelda naaberriikide energiatoetusi saavate ettevõtetega ja valitsuse ees on valik: kas maksta lihtsalt töötutoetust inimestele või aidata ettevõtetel edasi toimetada.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.