Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Suvi aitas PVC-katteid müüa
Küsitletud PVC-põrandakatete müüjad kinnitasid kui ühest suust, et kolmandas kvartalis toimunud tõus oli igati ootuspärane. Vadim Apuhtin OÜst Kuldvillak mainis, et suvel läheb alati paremini kui kevadel ning tööd tuleb järjest juurde, nii et ei jõua äragi teha. Võrreldes II kvartaliga üle 6000 ruutmeetri rohkem ühiskondlike ruumide PVC-katteid müünud Kuldvillakul polnudki ühtegi suurt objekti. Põrandakatteid müüdi 300?500ruutmeetristele pindadele, mille seas olid mõned koolimajad, äripinnad ning Silmeti büroohoone.
Apuhtin nentis, et kui riigitellimuste puhul pole PVC 200kroonine ruutmeetrihind mingi küsimus, siis äripindade puhul loetakse raha rohkem. Apuhtin märkis ka, et kõrgema kvaliteediga PVC-katted on isegi odavamaks läinud. ?Samuti on kliendid teadlikumaks muutunud, teevad vahet linoleumil ja PVC-l ning tunnevad huvi, mille poolest kallim põrandakate parem on,? nentis ta.
Samuti müügimahte suurendanud ASi Lincona Konsult reklaamijuht Marge Viirg rõõmustas, et kliendid on hästi vastu võtnud uued põrandakatete seeriad ning kolmandas kvartalis tuli müügile palju uusi mustreid ja värvilahendusi. Uudisena pakub Lincona kõrgläikelisi PVC-katteid, mis on küll kallimad, aga ka paksemad ja säilitavad oma välimuse kauem.
ASi Auma Expo direktor Arvi Mägin sõnas, et kvaliteetsed põrandakatted võimaldavad hoolduskuludes 30?50 kokkuhoidu. Loevad nii põrandamaterjali tehnilised omadused, disain ja kahtlemata hoone sissepääsudesse projekteeritud korralik puhastusala.
Prognoosides neljanda kvartali müügitulemusi, lähevad aga põrandakatete importijate arvamused lahku. Vadim Apuhtin OÜst Kuldvillak arvab, et neljas kvartal tuleb aasta parim, seevastu Marge Viirg Lincona Konsuldist ei julge tõusu ennustada ja arvab, et müük võib pigem langeda.