Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lugesin eilsest Äripäevast Edgar Savisaare kommentaari ?Ei au ega aru?, kus autor sarjas Jüri Mõisa, ja olin suures segaduses. Ajaleht on justkui roosa ja kannab Äripäeva nime, aga seda kommentaari lugedes tekib tunne, nagu loeks Kesknädalat või Videvikku. Kas Savisaarel ei ole absoluutselt aimu turunduse ABCst, ning püüab taoliste masendavalt lihtsameelsete ?häma?-artiklitega Äripäeva publiku poolehoidu võita. Kas tõesti peab Savisaar Äripäeva lugejaskonda lihtsameelseteks lollikesteks?
No siiski ei usu. Savisaar on ju läbi aegade teinud edukaid valimiskampaaniaid, mis annab tunnistust heade turundusspetsialistide kasutamisest. Arvan, et tõenäoliselt oli tegemist eksitusega. Savisaarel või tema assistendil või sekretäril läksid artiklid või aadressid lihtsalt sassi ja Keskerakonna häälekandjasse mõeldud kommentaar sattus Äripäeva. Teie, nutikad ajakirjanikud, kasutasite seda ära. Kuna huumorirubriik Äripäevas puudub, paigutasite ta lihtsalt lehe tagaküljele.
On igati meeldiv, et leidsite põhjuse avaldada Edgar Savisaare kommentaari ?Ei au ega aru?. Te võiksite kõik oma 32 lehekülge täita poliitikute vastastikuse süüdistamisega ja trükkida oma lehe ka kollasele paberile. Aga tegelikult ? kas on ikka põhjust avaldada selliseid sisutühje kommentaare. Mitte et ma miski Mõisa fänn oleks, aga vihjed teemal ?kurjad keeled räägivad?, ?lüpsta nagu lojuste karja?, on sobimatud Äripäeva jaoks. Kas Teil tõesti pole ühtegi poliitikas kompetentset kaastöötajat, kes suudaks Tallinna võimuvõitlust adekvaatselt kommenteerida? Jätke sellised artiklid teiste pärusmaaks.