• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,69%6 646
  • DOW 300,41%46 209,29
  • Nasdaq 1,14%22 516,16
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,04
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,69%6 646
  • DOW 300,41%46 209,29
  • Nasdaq 1,14%22 516,16
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,04
  • 20.11.00, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toivo Jürgensoni sõnul on raudtee erastajal palju piiranguid

'Nii riigikeskseid lepingute projekte pole ma näinudki,' ütles teede- ja sideminister Toivo Jürgenson ÄPTV-le kommenteerides Eesti Raudtee erastajale kehtivaid piiranguid. 'Võimalikud ohud on mitmekordselt maandatud'.
Piirangute ja muude abinõude hulk on Jürgensoni sõnul nii suur, et tekkis koguni investorite huvi vähenemise kartus.
Jürgensoni sõnul on rohkesti piiranguid nii erastamis- kui aktsionäride lepingus, sellele lisanduvad hoonestusõiguse tingimused. Viimane tähendab seda, et raudtee alla jäävat ja selle teenindamiseks vajalikku maad kasutatakse ainult raudtee tarvis.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele