• OMX Baltic−0,52%291,36
  • OMX Riga−0,08%910,99
  • OMX Tallinn−0,9%1 906,04
  • OMX Vilnius−0,18%1 260,48
  • S&P 500−1,17%6 771,55
  • DOW 30−0,53%47 085,24
  • Nasdaq −2,04%23 348,64
  • FTSE 1000,14%9 714,96
  • Nikkei 225−2,47%50 223,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93
  • OMX Baltic−0,52%291,36
  • OMX Riga−0,08%910,99
  • OMX Tallinn−0,9%1 906,04
  • OMX Vilnius−0,18%1 260,48
  • S&P 500−1,17%6 771,55
  • DOW 30−0,53%47 085,24
  • Nasdaq −2,04%23 348,64
  • FTSE 1000,14%9 714,96
  • Nikkei 225−2,47%50 223,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93
  • 20.11.00, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toivo Jürgensoni sõnul on raudtee erastajal palju piiranguid

'Nii riigikeskseid lepingute projekte pole ma näinudki,' ütles teede- ja sideminister Toivo Jürgenson ÄPTV-le kommenteerides Eesti Raudtee erastajale kehtivaid piiranguid. 'Võimalikud ohud on mitmekordselt maandatud'.
Piirangute ja muude abinõude hulk on Jürgensoni sõnul nii suur, et tekkis koguni investorite huvi vähenemise kartus.
Jürgensoni sõnul on rohkesti piiranguid nii erastamis- kui aktsionäride lepingus, sellele lisanduvad hoonestusõiguse tingimused. Viimane tähendab seda, et raudtee alla jäävat ja selle teenindamiseks vajalikku maad kasutatakse ainult raudtee tarvis.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele