Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Grand Vitara sobib meie nirudele teedele

    Meie halbade teeolude juures on pool aastat tagasi soetatud Suzuki Grand Vitarad hästi vastu pidanud ning näidanud oma valmisolekut mistahes teeoludeks.
    Suzuki Grand Vitara tuli paar aastat tagasi turule hoopis teise kvaliteediga, mis oli tema eelkäijal, Suzuki Vitaral. Ja mitte ainult. Ka välimuse poolest ei anna neid omavahel võrreldagi. Kui tavaline Vitara on väike ja kitsas, siis Grand Vitaral on laiust samapalju kui klass suuremal Nissan Terranol. Tõeliselt meeldiv maastikuauto, millele pole tehnika osas erilist ette heita.
    Grand Vitara rooli istudes on erinevus sõiduautoga koheselt tuntav. Käigud on lühemad, kiirendus suuremal kiirusel pole nii hea kui sõiduautol. Samas teevad väikesed gabariidid auto kergesti juhitavaks ka naisterahvastele. Väljavaade autost on parem tänu kõrgusele.
    Mootorimüra kostab salongi kiirendamistel ning maanteel suurema kiiruse juures. Auto on jäiga vedrustusega nagu maasturid ikka. Samas on ta tavalisest Vitarast pehmem, auke ja teepinna ebatasasusi talub hästi. Hoogu tuleb vähendada treppi sõidetud teel, kus auto tagaosa kipub ära libisema.
    Maastikul on Grand Vitara vaatamata oma väiksusele tõsine tegija. Autol on kõik vajalik olemas: lülitatav nelikvedu ja aeglusti. Armatuurlaud koos kõikide nuppude-lülititega on selgelt loetav ja konkreetne. Ei mingit ülepakutud disaini-lihtne ja praktiline.
    Autos on piisavalt panipaiku, tagaistmete seljatugede kalle on muudetav. See lubab oluliselt suurendada pakiruumi mahtu. Kui vaja suuri esemeid vedada, saab tagaistmed siledaks põrandaks kokku lasta.
    Kuigi auto tundub väliselt väike, mahuvad langetatud istmetega autosse lisaks kahele inimesele ka nende mägijalgrattad ning muu varustus.
    Grand Vitara standardvarustuses on juhi ja kaassõitja turvapadjad, ABSpidurid on võimalik juurde tellida. Juba tehasest tulles on auto varustatud immobilisaatoriga, elektriliste aknatõstukite ning kesklukustusega. Stereo osas on väärt lahendus see, et tagumised kõlarid on paigaldatud lakke ning isegi auto pakiruumi täisladumisel ei sumbu heli kottide-kohvrite vahele.
    Seati esindaja Tallinnas on AS Japauto. Firma plussiks on tema suhteline väiksus, juhtkond ei ole igapäevatööst eemaldunud ning otsused sünnivad kiiresti. Müügiosakond on asjatundlik, hinnapakkumised saabuvad kiiresti ning autod samuti.
    Tehnilise hoolduse ja remondi poole pealt võib esile tuua meistrite püüdlikkust ning tahet kliendi probleeme lahendada. Suzuki varuosadega harilikult probleeme pole tänu vahelaole Soomes, kust detalid saabuvad mõne päevaga.
    Autor: Paul Reinula
  • Hetkel kuum
Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Raadiohommikus: seentest elektriautode suuromanikuni Jäta oma küsimus hommikuprogrammi külalistele
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Viljar Arakas ja Robert Kitt said eelarvenõukokku
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.