• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,33%38 558,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,68
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,33%38 558,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,68
  • 08.01.01, 08:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sauga jõe ajutise erasilla tasu tekitab vaidlusi

Üle Sauga jõe viiva erasilla omanik firma Via Pont tahab tänavu kasseerida ASilt Pärnu Sadam ja laevatehaselt üle miljoni krooni sillamaksu, millega sadamaomanikud nõusse ei jäänud, kirjutab Pärnu Postimees.
Erimeelsused viisid osapooled linnavalitsuselt toetust otsima, aga linnavalitsus leidis, et maksumaksjate raha küll ärimeeste kasumi turgutamiseks kasutada ei sobi.
Linnapea Einar Kelder ütles, et ajutine sild jääb ja silda kasutavad firmad peavad omavahel silla maksu tasumise osas kokku leppima. Linnapea kinnitas, et tema roll selles protsessis on osapooled kokku viia ja aidata kaasa kokkuleppe saavutamisele.
Neljapäeva õhtul linnavalitsuses toimunud kohtumisel lõplikku kokkulepet ei saavutatud ja seega tuleb asjaga edasi tegelda, nentis Kelder.
?Maksime möödunud aastal oma klientide eest koos ASiga Pärnu Sadam 800 000 krooni sillamaksu,? ütles Pärnu laevatehase tegevdirektor Juhan Pihelbu.
Sellist raha, nagu Via Pont tänavu sillamaksuks tahab, pole sadamafirmadel välja käia, teatas Pihelbu.
Pihelbu väitis, et tema teada on infrastruktuuri kulud kõikjal riigi või kohaliku omavalitsuse kanda, Pärnu linnavalitsust aga ei huvita, kuidas koormad sadamasse saavad.
?Kui paneksime sillale tõkkepuu ette, müüksime selle ületamiseks pileteid ja loendaksime kõiki autosid, kuluks mehitatud kontrollsüsteemile kuus 40 000 - 60 000 krooni,? rehkendas AS Via Ponti juhatuse esimees Väino Hallikmägi. See lisakulu teeks sadamate klientidelegi silla ületamise praegusest kallimaks, sest muid autosid on sillal väga vähe, väitis Hallikmägi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.24, 14:24
Generatsioonide juhtimine Tele2s: eri põlvkondade tugevused viivad parema tulemuseni
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele