• OMX Baltic0,03%299,05
  • OMX Riga0,00%891,94
  • OMX Tallinn0,08%2 057,92
  • OMX Vilnius0,07%1 203,3
  • S&P 5000,03%6 231,87
  • DOW 30−0,16%44 334,92
  • Nasdaq 0,31%20 476,63
  • FTSE 1000,12%8 817,16
  • Nikkei 2250,26%39 688,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,46
  • OMX Baltic0,03%299,05
  • OMX Riga0,00%891,94
  • OMX Tallinn0,08%2 057,92
  • OMX Vilnius0,07%1 203,3
  • S&P 5000,03%6 231,87
  • DOW 30−0,16%44 334,92
  • Nasdaq 0,31%20 476,63
  • FTSE 1000,12%8 817,16
  • Nikkei 2250,26%39 688,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,46
  • 08.01.01, 08:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sauga jõe ajutise erasilla tasu tekitab vaidlusi

Üle Sauga jõe viiva erasilla omanik firma Via Pont tahab tänavu kasseerida ASilt Pärnu Sadam ja laevatehaselt üle miljoni krooni sillamaksu, millega sadamaomanikud nõusse ei jäänud, kirjutab Pärnu Postimees.
Erimeelsused viisid osapooled linnavalitsuselt toetust otsima, aga linnavalitsus leidis, et maksumaksjate raha küll ärimeeste kasumi turgutamiseks kasutada ei sobi.
Linnapea Einar Kelder ütles, et ajutine sild jääb ja silda kasutavad firmad peavad omavahel silla maksu tasumise osas kokku leppima. Linnapea kinnitas, et tema roll selles protsessis on osapooled kokku viia ja aidata kaasa kokkuleppe saavutamisele.
Neljapäeva õhtul linnavalitsuses toimunud kohtumisel lõplikku kokkulepet ei saavutatud ja seega tuleb asjaga edasi tegelda, nentis Kelder.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Maksime möödunud aastal oma klientide eest koos ASiga Pärnu Sadam 800 000 krooni sillamaksu,? ütles Pärnu laevatehase tegevdirektor Juhan Pihelbu.
Sellist raha, nagu Via Pont tänavu sillamaksuks tahab, pole sadamafirmadel välja käia, teatas Pihelbu.
Pihelbu väitis, et tema teada on infrastruktuuri kulud kõikjal riigi või kohaliku omavalitsuse kanda, Pärnu linnavalitsust aga ei huvita, kuidas koormad sadamasse saavad.
?Kui paneksime sillale tõkkepuu ette, müüksime selle ületamiseks pileteid ja loendaksime kõiki autosid, kuluks mehitatud kontrollsüsteemile kuus 40 000 - 60 000 krooni,? rehkendas AS Via Ponti juhatuse esimees Väino Hallikmägi. See lisakulu teeks sadamate klientidelegi silla ületamise praegusest kallimaks, sest muid autosid on sillal väga vähe, väitis Hallikmägi.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 8 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele