• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,22%6 211,68
  • DOW 30−0,1%44 451,62
  • Nasdaq 0,81%20 366,65
  • FTSE 100−0,09%8 777,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,79
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,22%6 211,68
  • DOW 30−0,1%44 451,62
  • Nasdaq 0,81%20 366,65
  • FTSE 100−0,09%8 777,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,79
  • 09.02.01, 15:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Edelaraudtee soovib Tallinn-Valga liinile riigilt 10,6 miljonit

Edelaraudtee esitas täna teede-ja sideminister Toivo Jürgensonile saadetud kirjas ettepaneku jätkata reisirongiliiklust Tallinn-Tartu-Valga liinil kuni aasta lõpuni 10, 6 miljoni krooni eest.
Täna ministeeriumile saadetud ettepaneku kohaselt soovib Edelaraudtee ühe rongipaari pidamise eest Tallinn-Tartu-Valga liinil riigidotatsiooni 10, 6 miljonit krooni ja kahe rongipaari pidamise eest 18, 8 miljonit krooni.
Edelaraudtee juhatuse esimehe Henn Ruubeli sõnul tegi ettevõte ministeeriumile omapoolsed rahalised ettepanekud, kuna pole täpselt teada, kui palju on riigieelarves reisirongiliikluse dotatsioonideks fikseeritud raha veel alles.
?Kui arvestada, et riigi poolt ette nähtud 60 miljonit krooni jaguneb nii meile makstud aasta esimese kuude dotatsiooniks, maanteede remondiks ja bussiliikluse doteerimiseks, siis minu arvestuse kohaselt jääks meile ülejäänud selle aasta peale vaid 5 miljonit krooni. Selle raha eest ei saa me reisirongiliiklust ka praegusel ühel liinil jätkata,? ütles Ruubel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Henn Ruubeli sõnul soovis teede-ja sideministeerium oma pöördumises ettevõttelt hinnapakkumist just selle liini teenindamiseks, kuna valitsuse teisipäeval tehtud otsuse kohaselt asendatakse enamik seni Edelaraudtee teenindada olnud ühistranspordi liinidest bussidega.
Käigust ära jäävad Tallinna-Tartu, Tartu-Orava, Valga-Võru-Piusa ja Tallinna-Narva rongid.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele