• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,18%6 603,27
  • DOW 30−0,38%45 708,42
  • Nasdaq −0,1%22 326,08
  • FTSE 100−0,85%9 198,03
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,5
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,18%6 603,27
  • DOW 30−0,38%45 708,42
  • Nasdaq −0,1%22 326,08
  • FTSE 100−0,85%9 198,03
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,5
  • 12.02.01, 08:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jõgeva ootab valitsuselt bussiliine

Seoses kavandatava reisirongiliikluse lõpetamisega Tallinn-Tartu liinil on Jõgeva maavalitsus teinud teede- ja sideministrile taotluse tagamaks normaalse reisijateveo jätkumist maakonnas, kirjutab Vooremaa. Uute liinide kavandamisel on arvestatud maakonna elanike sõiduvajadusi Tallinna ja Tartu suunal, samuti olemasolevat bussiliinide võrku.
Täiendavate bussiliinide doteerimiseks taotleb maavalitsus teede- ja sideministeeriumilt 840 000 krooni.
Maavanem Margus Oro poolt teede- ja sideministrile saadetavale kirjale on lisatud
konkreetsed ettepanekud uute bussiliinide kohta. Kokku taotletakse üheksa uue bussiliini käikupanekut. Palamuse valla ettepanekul taotletakse praegustele Tartu-Jõgeva-Rakvere liinil liikuvatele kiirbussidele peatusi Pikkjärvel ja Mullaveres. Lisaks otseselt ronge asendavatele liinidele soovitakse käima panna täiendav hommikune ja õhtune buss Mustvee ja Jõgeva vahel, mis võimaldaks jõuda maakonna idaosast hommikul Tallinna ja õhtul sealt tagasi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Palamuse valla ettepanekute kõrval on maavalitsus arvestanud Tabivere valla, Jõgeva
linna ja valla arvamustega. Nimetatud neli omavalitsust on Jõgevamaal need, mida läbib raudtee ja mis reisirongiliikluse lakkamisest enim kaotavad.
Arvestades teede ja sideministeeriumi soovitusi on maavalitsus alustanud ka
läbirääkimisi võimalikke uusi liine teenindavate bussiettevõtete leidmiseks.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele