• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 04.05.01, 11:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti tekstiil ja rõivad läksid 80% Euroopa Liitu

Tekstiili ja rõivaste tähtsaim eksporditurg 2000. aastal oli 80,5 protsendiga Euroopa Liit.
Riikidest müüdi enim Soome (27,2 % ekspordist), Rootsi (22,6%), Saksamaale (10,7%), Suurbritanniasse (8,8%), Lätti (5,5%) ja USAsse (4,1%).
Võrreldes 1999. aastaga vähenes 2000. aastal eksport Soome (ligi 5% võrra), Norrasse (1,0%), USA-sse, Hollandisse, Belgiasse, Lätti, Taani.
Eksport suurenes Saksamaale (2,7% võrra), Suurbritanniasse (1,3%), Itaaliasse (0,7%), Rootsi (0,6%).
Kokku oli Eesti tekstiili- ja rõivatööstuse ekspordimaht 2000. aastal 6,09 miljardit krooni, mis tänavu esimestel kuudel on kasvanud ca 20%. Tekstiil- ja tekstiilitooted annavad viimastel aastatel Eesti ekspordimahust ca 11%.
Statistikaameti põhikaubagruppide hulgas on tekstiil- ja tekstiilitooted puidu- ja puidutoodete kõrval ainukesed grupid, mille väliskaubandusbilanss on positiivne, s.t eksport ületab importi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele