• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 10.05.01, 16:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Narva elektrijaamade õlitootjad pääsevad keskkonnainvesteeringutest

Narva elektrijaamade põlevkiviõli tootmisüksus satub konkurentide ees eelisseisundisse, sest pääseb tõenäoliselt suurematest investeeringutest seoses uue seadusega, mis eurodirektiivile tuginedes nõuab suurematelt ettevõtetelt saaste minimeerimiseks parima võimaliku tehnika kasutamist.
?Kui me loobume põlevkivi kõrval toorainena õlijääkide ja vanade autokummide töötlemisest, siis ei ole meie õlitootmise tehnoloogiat vaja parandada ja heitmed vastavad ka Euroopa Liidu normidele,? ütles Eesti Energia keskkonnajuht Valdur Lahtvee.
Lahtvee kinnitusel on Narva elektrijaamades kasutatav põlevkivi õlitootmise tehnoloogia Eestis kõige uuem ning kogu põlevkiviõli tootmise tehnoloogia unikaalsuse tõttu seega ka parim võimalik maailmas.
Narva elektrijaamade õliüksus ettevõttest eraldi majandustulemusi ei avalda, kuid üksuse juhi Nikolai Golubevi sõnul teenitakse kasumit. Üksus kasutab aprillis alanud majandusaastal 760 000 tonni põlevkivi ja toodab 83 000 tonni õli.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele