• OMX Baltic−0,19%298,97
  • OMX Riga0,07%891,39
  • OMX Tallinn−0,28%2 055,59
  • OMX Vilnius−0,01%1 206,2
  • S&P 5000,2%6 309,86
  • DOW 30−0,13%44 428,03
  • Nasdaq 0,37%20 963,08
  • FTSE 1000,03%8 974,98
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,52
  • OMX Baltic−0,19%298,97
  • OMX Riga0,07%891,39
  • OMX Tallinn−0,28%2 055,59
  • OMX Vilnius−0,01%1 206,2
  • S&P 5000,2%6 309,86
  • DOW 30−0,13%44 428,03
  • Nasdaq 0,37%20 963,08
  • FTSE 1000,03%8 974,98
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,52
  • 28.05.01, 09:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reisirongiliikluse Valga-Võru vahel saaks osaliselt taastada

Reisirongiliikluse Valga ja Võru vahel võib Edelaraudtee kinnitusel raha olemasolul taastada kahel päeval nädalas, kirjutab Võrumaa Teataja.
Antsla, Sõmerpalu ja Valgamaa Karula vald ning Võru maavalitsus on sellegagi nõus. Valga maavalitsus suhtub asja ükskõikselt.
Kui valitsus märtsi alguses tormakalt reisirongiliikluse Eestis peaaegu lõpetas, jäeti Tartu-Valga vahele reedeks ja pühapäevaks üks rong sõitma. Rong jõuab Valga jaama keskpäevaks ja alustab tagasisõitu Tartusse kolme ja poole tunni pärast. Valgast Võrru ja tagasisõiduks kulub rongil peaaegu kaks ja pool tundi.
Edelaraudtee juhatuse liige Henn Ruubel kinnitab, et kui nad saavad vastava tellimuse ja raha, hakkab rong kaks korda nädalas Valga-Võru vahet sõitma.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Valgast Võrru ja tagasisõiduks kulub 8000-12 000 krooni. Summa suurus oleneb paljudest teguritest ning rongi koosseisust. Kuus võib minna ligi 100 000 krooni. Olukorra teeb keeruliseks see, et Valga-Võru vahelise liikluse osalisekski taastamiseks vajaminev summa ei ole Tartu-Tallinna, Tartu-Valga ja Tartu-Orava vahelise liikluse taastamiseks mõeldud 19,3 miljoni krooni sees,? selgitab Ruubel.
Valga-Võru raudtee läbib Valga maakonnas Karula ning Võru maakonnas Antsla ning Sõmerpalu valda. Vallavanemad koostasid eelmisel nädalal pöördumise nii teede-ja sideministeeriumi kui ka Edelaraudtee poole. Võru maavalitsuse majandusarenguosakonna juhataja Raul Tohv kinnitab, et maavalitsus toetab omavalitsuste soovi reisirongiliiklus kahelgi korral nädalas taastada.
Valga maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja Georg Tra?anov ütleb, et selline sõidugraafik neile ei sobi. ?Ma ei tea, kui palju aega reedel ja pühapäeval Tartust tulev rong Valgas seisab. Kellaajad on vaja ümber vaadata.?

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 29 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele