• OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 5000,32%6 263,7
  • DOW 300,53%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,04%39 663,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,08
  • OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 5000,32%6 263,7
  • DOW 300,53%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,04%39 663,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,08
  • 04.06.01, 13:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ET alustab koos Tallinkiga IP-põhise kõnekäsitlussüsteemi projekti

Eesti Telefon ja Tallink alustavad ühist pilootprojekti esimese IP-põhise kõnekäsitlussüsteemi juurutamiseks Eestis, mille eesmärk on muuta Tallink`i broneerimissüsteem efektiivsemaks ja tõsta oluliselt firma klienditeeninduse kvaliteeti, teatas ET pressiteenistus.
Lähitulevikus plaanib Tallink tuua Rootsi ja reisihooaja tippperioodil ka Soome klientide teenindamise üle Tallinna, käsitledes kõiki kõnesid läbi tervikliku broneerimissüsteemi.
Tallink`i ja Eesti Telefoni pilootprojekt esimese IP-protokollil põhineva kõnekäsitlussüsteemi juurutamiseks Eestis algas maikuus, mil osapooled jõudsid kokkuleppele vastava süsteemi tarnimises ja paigaldamises Tallink`ile.
Projekt algab Call Center lahenduse käivitamisega, mis liidab erinevates kontorites ja sadamaterminaalides töötavad teenindajad, laieneb Tallink`i Soome ja Rootsi broneerimissüsteemi ületoomisel Eestisse ning jätkub klienditeeninduse koormuse tõusu korral uute kodutöökohtade loomise näol. Tallink alustab klientide teenindamist IP-põhise kõnekäsitlussüsteemi abil juba juuni keskel, sellel nädalal algab uue kõnekäsitlussüsteemi testimine.

Artikkel jätkub pärast reklaami

AS Hansatee Grupp juhatuse esimees Enn Pant ütles, et firma eesmärk on klienditeeninduse taset tõsta ja uus kõnekäsitlussüsteem on selleks väga suure potentsiaaliga. ?Esimesed suuremad muudatused toimuvad juba juunis, kuid süsteem annab võimaluse edaspidi uusi lahendusi mugavalt lisada ja Tallink`i klienditeeninduse protsessi pidevalt täiustada,? märkis Pant. Ta lisas, et Tallink`i jaoks on oluline ka projekti soodne maksumus ? tegemist on täiesti uue lähenemisega, kus klient ei pea tegema ise suuri investeeringuid, vaid rendib kogu süsteemi Eesti Telefonilt.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 0 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele