• OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,84
  • OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,84
  • 06.07.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kliendihaldus suurendab kasumit

Kui firma on loodud ja kliendid ka olemas, on järgmine samm kasumi teenimine. Selleks, et teada, mida kliendid tahavad ja neid paremini teenindada, on vaja kliendihaldust. Tervikliku ülevaate klientidest aga peab andma ettevõtte infosüsteem. Selleks kasutataksegi kliendihaldustarkvara, mida saab Eestis rentida või osta erineva suurusega ettevõtetele.
Uuringufirma Forrester Research andmetel on üldine ülevaade klientidest kriitiline 44% firmadest, väga tähtis 48% ja mingil määral tähtis 6% firmadest. Üldist ülevaadet saab klientidest ilma abivahenditeta, kui nad on kõik firmale isiklikult tuttavad ja on niigi teada, mida klient tahab. Mõnekümne kliendiga firma veel analüüsimist ei pruugi vajada, kuid ülevaade kliendibaasist on juba oluline. Rohkemate klientidega on kasumi suurendamiseks oluline läheneda iga kliendi vajadustele erinevalt, leida tähtsaimad kliendid ja õiged tooted igale kliendile.
Kliendihaldussüsteem, mis kasutab firma infosüsteemi andmebaase, koosneb kahest osast: kliendiandmete töötlejast ja analüüsijast. Kui töötleja tekitab andmebaasidest vajaliku süsteemi, siis analüüsija annab vastused küsimusele firma juhtimisest klientidest lähtuvalt. Analüütiline kliendihaldustarkvara selgitab välja firma klientide vajadused ja harjumused ning annab ennustusi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele