Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Regio pakub oma tarkvara maailmas Reach-U nime all
Jagomägi sõnul ei saa ta potentsiaalse Hispaania kliendi nime veel avalikustada. ?Meie tarkvarapakettide prooviinstallatsioonid on lähiajal tulemas ka Hiinas või Tais,? lisas Jagomägi.
Tartus välja töötatud positsioneerimise tarkvarapakette pakub Regio mobiilside operaatorfirmadele koostöös Ericssoniga Reach-U Solutionsi nime all.
Jagomäe kinnitusel osalevad nad praegu ka neljal konkursil, milles Euroopa mobiilside operaatorid otsivad firmasid, kes tarniks neile positsioneerimise platvormi ning tarkvara selle põhjal teenuste loomiseks. Konkursside tulemused selguvad septembris.
Jagomägi kinnitusel sõltub mobiilside positsioneerimise tarkvarapaketi hind mobiilside operaatori suurusest. ?Alla poole miljoni euro ei saa keskmise suurusega operaator midagi,? ütles Jagomägi.
Soome e-ärirakenduste looja Done, kellega Regio eelmise aasta septembri lõpus ühines, on teatanud Soome börsile, et Done jaguneb kaheks. ?Lisaks Donele läheb oktoobris Soome börsile ka eralduv Reach-U Solutions,? rääkis Jagomägi.
Reach-U Solutionsi eelkäija Mgine Technologies koosnes Regiost pärit mobiilitehnoloogia arendajatest ja Soome personaliseerimistarkvara loojatest. Tänaseks on Reach-U Solutionsiga liitunud ka inimesi ja tehnoloogiaid Soome IT-firmadest, nagu näiteks Capslock, WCL, endine Razorfish Finland ja Wapit.
Jagomägi sõnul hakkavad nad Eestis oma tooteid esitledes kasutama tuntud Regio nime. ?Mujal maailmas reklaamime oma tarkvara Reach-U nime all,? täpsustas Jagomägi.
Donest eralduvas firmas Reach-U töötab kokku umbes 200 inimest, kellest 63 tegutseb Eestis ja 10 Londonis. Jagomägi andmeil on nad viimase kolmveerand aasta jooksul võtnud tööle vähemalt 15 inimest. Mobiilside positsioneerimise tehnoloogiate ja nende rakenduste tarkvarade väljatöötajate palgad algavad Regios 15 000 kroonist.
Kuigi mobiilside operaatoritel pole praegu parimad ajad, tunnevad operaatorfirmade kliendid Jagomägi sõnul endiselt suurt huvi mobiiltelefonide positsioneerimise vastu. ?Näiteks personaliseerimine ja mobiilikommerts huvitab kliente märksa vähem,? sõnas Jagomägi.
Ühispanga turuanalüüsi divisjoni direktori Sven Kunsingu hinnangul pole praegu võib-olla kõige parem aeg muuta börsifirma struktuuri ning tuua uus firma börsile.
?Ilmselt on uue börsifirma aktsiad mõeldud väga kitsale investorite ringile, kes antud valdkonda hästi tunnevad,? kommenteeris Kunsing. ?On hea, kui inimesed näevad oma tegemises potentsiaali ning üritavad seda ka teistele näidata läbi oma aktsia käekäigu börsil.?
Samas tunnistas Kunsing, et väikese käibega Done aktsia käekäik Soome börsil pole olnud just kõige parem. Done aktsia hind on praegu 0,7 euro lähedal. Regio ja Done liitumise hetkel eelmise aasta septembri lõpus maksis Done aktsia veidi üle 4 euro.
Regio ja Mgine Technologies Estonia eelmise aasta kogukäive oli 23 miljonit krooni ja kasum 1,9 miljonit krooni.