Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    USA terrorirünnakud lõid Eesti reklaamiturgu

    Seoses terrorirünnakutega USAs katkestas arvutifirma IBM kogu maailmas, sealhulgas ka Eestis, käimasoleva reklaamikampaania. Kampaania katkestus puudutab ajakirjandusväljaandeid, mis edastavad päevauudiseid ja kajastavad USA terrorirünnakutega seotut. Eestis tõmbas IBM reklaamid välja suurematest päevalehtedest.
    ?IBMi reklaami ilmumine negatiivsete uudiste kõrval võib tekitada tarbija mõtteis halbu seoseid,? ütles IBM Eesti turundusjuhi Ingrid Luik (pildil). ?On ka teada, et suurte õnnetuste järel loetakse ajakirjandusväljaandeid tavalisest rohkem. IBM ei taha seda masinavärki toetada,? ütles Luik.
    Peale katastroofi USAs vaatas IBM üle kogu maailmas ilmuvad ettevõtte reklaamide tekstid ja pildid, et vältida reklaamide ilmumist, mida vaadates võib tekkida tahtmatu seos terrorirünnakutega.
    Reklaamikampaaniate katkestamisest kõikjal maailmas on kliente teavitanud ka lennukompanii SAS.
    Hoolimata tagasilöögist on Eesti meediaettevõtted optimistlikud. Pärast 1999. ja 2000. aasta reklaamituru langust lubab tänavune aasta tõusu. Televisioonikanalite reklaamijuhid ennustavad tänavu 10protsendilist turu mahu tõusu, ajalehed ootavad keskmiselt 15protsendilist tõusu.
    Tänu reklaamituru ümberjagamisele on selle aasta võitjad TV3 ja Postimees.
    TV3 on kätte saanud umbes 10 protsenti rohkem reklaamiraha kui mullu. ?Eufooriaks pole veel põhjust,? ütles TV3 tegevdirektor Toomas Vara.
    Järgmise aasta reklaamituru hoogu võib Vara hinnangul kärpida läinud nädala USA terrorirünnakute järel tekkida võiv maailmamajanduse jahenemine. ?Televisioon toitub rohkem kui ükski teine meedia rahvusvaheliste kontsernide reklaamirahast ja on sõltuv rahvusvahelise majanduse priskusest,? ütles Vara.
    Postimehe reklaamimahu tänavune tõus on 40 protsenti. Hiigelhüppele andis hoo reklaamidirektor Marek Pihlaku ütlust mööda see, et Postimees jagab neljapäeviti tasuta lehte Tallinna postkastidesse. Samuti oli Pihlak rahul veebiväljaande reklaamikäibe kasvuga.
    Tuleva aasta ajalehtede reklaamimahtu mõjutab Pihlaku hinnangul kõige enam telemaastikul toimuv, ETVst reklaami kadumine ja TV1 saatus. Samuti loodab ta aastaid kestnud telereklaami dumpingu lõppemisele.
    Vastupidine areng on toimunud mujal Euroopas. Kahe eelneva aasta jõulisele tõusule on järgnenud sel aastal langus, mille on Äripäeva turundusdirektori Andrus Vaheri hinnangul põhjustanud uue tehnoloogia sektoriga seotud ülepaisutatud ootuste purunemine. Vaher ennustab, et trükimeedia reklaami vähenemine Euroopas ei peaks Eestit puudutama.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.