Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ÄP seminar: efektiivsus kaubanduses toob hinnalanguse, aga ka väiksema valiku
A-Selveri juht Urmo Vallneri sõnul toob efektiivsuse kasv kaubanduses kaasa hinnalanguse, kuid samas kitseneb ka kaubavalik.
Vallner ütles Äripäeva kaubandusseminaril, et tulevikus peaks kliente rõõmustama hindade langus. 'Kaupmehed peavad langetama juurdehindluse marginaale,' viitas ta efektiivsuse kasvu tulemustele.
Vallner nimetas elektroonikakauplus ONOFFi näidet. 'Enne müüdi Philipsi tooteid tootja soovitusliku hinnaga, kuid ONOFF hakkas pakkuma neid madalama hinnaga ning toodete hinnad langesid ka mujal,' märkis ta.
Samas on tuleviku Vallneri sõnul oodata kaubavaliku kitsenemist poes. 'Ketistunud poed muutuvad ühenäoliseks üle maailma,' ütles ta. 'Erandite tegemine läheks kaupmehele kalliks.'