• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 5000,00%6 606,76
  • DOW 300,00%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,3%9 223,2
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,55
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 5000,00%6 606,76
  • DOW 300,00%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,3%9 223,2
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,55
  • 09.11.01, 16:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna turundusjuht: Eesti brand peaks olema Tallinna-keskne

'Kuna 80 protsenti Eestisse saabuvatest turistidest jõuab siia Tallinna kaudu, peaks ka Eesti brand olema seotud Tallinnaga,' arvas tänase BrandEstonia seminari paneeldiskussioonis Tallinna linna turundusjuht Kairi Teniste.
Samas tõi Teniste konkreetseid näiteid, kus nii reisibüroo, endine turismiamet kui teised kogu Eestit reklaamida püüdnud firmad on väga sageli kasutanud just mõnda Tallinna motiivi. 'Siiamaani on need enamasti olnud väga staatilised pildid,' ütles Teniste.
Tema hinnangul tooks brandi loomine edu nii turismiga seotud teenindussfäärile kui ka ärisektorile laiemalt.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele