Tallinna turundusjuht: Eesti brand peaks olema Tallinna-keskne
'Kuna 80 protsenti Eestisse saabuvatest turistidest jõuab siia Tallinna kaudu, peaks ka Eesti brand olema seotud Tallinnaga,' arvas tänase BrandEstonia seminari paneeldiskussioonis Tallinna linna turundusjuht Kairi Teniste.
Samas tõi Teniste konkreetseid näiteid, kus nii reisibüroo, endine turismiamet kui teised kogu Eestit reklaamida püüdnud firmad on väga sageli kasutanud just mõnda Tallinna motiivi. 'Siiamaani on need enamasti olnud väga staatilised pildid,' ütles Teniste.
Tema hinnangul tooks brandi loomine edu nii turismiga seotud teenindussfäärile kui ka ärisektorile laiemalt.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.