Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tallinna turundusjuht: Eesti brand peaks olema Tallinna-keskne
'Kuna 80 protsenti Eestisse saabuvatest turistidest jõuab siia Tallinna kaudu, peaks ka Eesti brand olema seotud Tallinnaga,' arvas tänase BrandEstonia seminari paneeldiskussioonis Tallinna linna turundusjuht Kairi Teniste.
Samas tõi Teniste konkreetseid näiteid, kus nii reisibüroo, endine turismiamet kui teised kogu Eestit reklaamida püüdnud firmad on väga sageli kasutanud just mõnda Tallinna motiivi. 'Siiamaani on need enamasti olnud väga staatilised pildid,' ütles Teniste.
Tema hinnangul tooks brandi loomine edu nii turismiga seotud teenindussfäärile kui ka ärisektorile laiemalt.