Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jõgevamaa reisijate kannatus on viidud viimase piirini

    Praegune rongi- ja bussiliikluse korraldamine ning ootamatud muudatused tekitavad nördimust ja pahameelt ning põhjustavad närvikulu ka kõige kannatlikemates Jõgevamaa reisijates. Eriti täbaras olukorras on kodanikud, kes Tartust, Tabiverest või teistest paikadest Jõgevale tööle käivad, kirjutab Vooremaa.

    Paljud inimesed on nõutult seisnud Jõgeva bussijaama teadetetahvli juures ja otsinud teavet busside väljumisest. Süsteemitult paigutatud teabest on raske aru saada ja ka sobivat aega leida. Pealegi ei ole kogu informatsioon teadetetahvlitele üles pandud. Osa firmasid, näiteks AS Sebe, ei anna OÜ-le Jõgeva Bussikeskus informatsiooni, vaid riputavad selle teadetetahvlile ise, kui nad seda üldse teevad.
    AS Edelaraudtee on info jagamise osas läinud veelgi kaugemale. 23. oktoobri Vooremaas teatatakse, et alates 28. oktoobrist hakkab kehtima talvine sõiduplaan. Selle asemel, et panna samasse lehte ka uued ajad, kirjutatakse hoopiski, et tasuta sõiduplaane saab alates 23. oktoobrist kõikidest Edelaraudtee kassadest ning klienditeenindajatelt kõigis Edelaraudtee rongides.
    Nendes reklaamitud infovoldikutes on aga teavet ainult rongide alg- ja lõpp-peatuste kohta. Kui on vaja sõita Jõgevale, Kaareperre või Tabiverre, siis selle kohta antud voldik ei sisalda informatsiooni.
    OÜ Jõgeva Bussikeskus juhataja Liia Saatre andmetel ei anna ka bussifirmad reisijatele informatsiooni käigust ära võetavate busside kohta.
    Regulaarselt küsivad OÜlt Jõgeva Bussikeskus informatsiooni Jõgeva vald ja Põltsamaa linn. Põltsamaa abilinnapea Tiit Kulu kogub informatsiooni kokku ja koostab vastavalt sellele uued sõiduplaanid. Liia Saatre arvates aga Jõgeva linn sellega ei tegele ega süstematiseeri ka infot. Bussikeskus paneb Jõgeva bussijaama teadetetahvlile välja oma informatsiooni ja kaugliinide bussifirmad oma, kui panevad.
    Kaugbussiliinide sõiduplaanid on aga sageli nii peenikeses kirjas kirjutatud, et ilma prillide ja luubita on neist võimatu aru saada. Ka ei ole kogu kaugliini peatuste kohta infot sisaldavas sõiduplaanis esile tõstetud antud konkreetset peatust. Samuti on raske aru saada, millises suunas buss sõidab.
    Jõgeva maavalitsuse õigusnõuniku Jüri Ginteri arvates kipub transpordifirmade usaldusväärsus viimasel ajal kaduma. 'Tavaliselt sõidan Tartust Jõgevale tööle rongiga. Paraku on rongid viimasel ajal hilinema hakanud. Näiteks möödunud neljapäeval teatati, et Tartusse sõitev rong hilineb tund aega. Mitmed reisijad läksid tagasi Jõgeva kesklinna asju ajama. Need sõitjad jäid aga rongist maha, sest rong saabus tegelikult 45 minuti pärast. Mõnikord jäävad õigeaegselt tulemata ka bussid,' arvas Ginter.
  • Hetkel kuum
Raivo Vare Ukraina sõja majandusblogi: USA abipakett – kaua tehtud, aga kas ka kaunikene?
Pikalt viibinud USA abipakett Ukrainale koos teiste riikide osutatava abiga peaks ukrainlastel aitama aasta lõpuni sõjaliselt vastu pidada, kuid järgmise aastaga on seis segane, kirjutab vaatleja Raivo Vare oma sõjablogi 35. sissekandes.
Pikalt viibinud USA abipakett Ukrainale koos teiste riikide osutatava abiga peaks ukrainlastel aitama aasta lõpuni sõjaliselt vastu pidada, kuid järgmise aastaga on seis segane, kirjutab vaatleja Raivo Vare oma sõjablogi 35. sissekandes.
Aktsia, mis tegi 2400 dollarist miljoni
Miljoni dollari suuruse aktsiaportfelli loomiseks ei ole vaja omada riskantseid kiire kasvuga tehnoloogiaaktsiaid, ühe aktsia valik võib olla kõik, mis on vajalik suure finantsportfelli loomiseks.
Miljoni dollari suuruse aktsiaportfelli loomiseks ei ole vaja omada riskantseid kiire kasvuga tehnoloogiaaktsiaid, ühe aktsia valik võib olla kõik, mis on vajalik suure finantsportfelli loomiseks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Tööle marsivad kartmatud noored: lööks jalaga ukse lahti, 3000 eurot või mitte midagi Vana tööstus peletab, kaitsetööstus meelitab
„Sõprade ees oleks see veits flex ka, et saan neli kilo,“ ütleb inseneritudeng Kristjan Taimla. Palgast rääkimine ei ole noorte jaoks tabu, Z-põlvkond arutab seda teemat lõdvalt.
„Sõprade ees oleks see veits flex ka, et saan neli kilo,“ ütleb inseneritudeng Kristjan Taimla. Palgast rääkimine ei ole noorte jaoks tabu, Z-põlvkond arutab seda teemat lõdvalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Leedu firma plaanib Eestisse investeerida 18 miljonit
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.
Tartu ülikooli teadlased kaasasid pool miljonit vähiravi arendamiseks
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.