• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,41%39 821,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,41%39 821,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • 26.11.01, 15:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pooled Eesti elanikud käisid suvekuudel eestisisestel reisidel

49% Eesti täisealistest elanikest käisid suvel ühe- või mitmepäevastel tööga mitteseotud reisidel, selgus Turismiagentuuri tellimusel läbi viidud üle-eestilise küsitluse tulemustest.
Mitmepäevastel reisidel käis 37% Eesti elanikest, kusjuures vaid 13% kõikidest ööbimistest olid tasulised. Kõige sagedamini oli suvise mitmepäevase reisi eesmärgiks sugulaste või tuttavate külastamine, teisel kohal oli puhkusereis, kolmandal kontsertide ja suvelavastuste külastamine ning neljandal kohal sport ja aktiivsed harrastused.
Eelistatuim siseturismi sihtkoht oli Tallinn, järgnesid Pärnu ja Pärnumaa. Kõige aktiivsemad reisijad on 20-39 aastased.
7. -15. septembrini 2001. a. viis sotsiaal- ja turu-uuringute firma Saar Poll EAS Turismiagentuuri tellimusel läbi üle-eestilise küsitluse, mille teemaks olid Eesti elanike suvised sisereisid. Suulise intervjuu vormis küsitleti 1309 15-74-a. inimest. Eesmärgiks oli uurida suviste sisereiside arvu, kusjuures reisid olid jaotatud tööga seotud ning isiklikel eesmärkidel tehtud ehk vaba aja reisideks (reisimine teise maakonda puhkamise, harrastustega tegelemise, sugulaste-tuttavate külastamise, kultuuriürituste või perekondlike tähtpäevade eesmärgil). Täpsemalt uuriti isiklikel eesmärkidel tehtud ööbimisega reiside kestust, sihtkohti, tasulise majutuse kasutamist ning rahulolu reisimisega seotud teenustega Eestis. Neilt, kes polnud sisereisidel käinud, uuriti mittekäimise põhjusi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele