Mobiiltelefonide müüja Esmofon uuendas kaubamärki

ÄP 06. detsember 2001, 00:00

Alates 3. detsembrist muutis mobiilsidevahendite ja -tarvikute müüja AS Esmofon oma jaemüügivõrgu kaubamärki.

Muudatuse ajendas eelkõige omanikfirma ASi EMT kaubamärgimuutus ning senise kaubamärgi Esmofon Grupp liialt pikk ja ebamäärane nimi. ?Kliendid  tunnevad meid ikka Esmofonina,? kommenteeris muutust turundusjuht Jüri Järv.

Visuaalsed muudatused eelkõige tehti eesmärgiga kaasajastada Esmofoni korporatiivset ilmet ning muuta ettevõtte kaubamärk kliendile lähedasemaks, atraktiivsemaks ja väärtuslikumaks. Muutunud kaubamärgiga Esmofon tahab olla sõbralik, järjepidev, optimistlik, dünaamiline, värske ja kaasaegne, visuaalne värskus, kaasaegsus ja järjepidevus rõhutab ka ettevõtte sisemist muutust.

1996. aastal tegevust alustanud Esmofon, mis 1998. aastast on 100 EMT tütarfirma, pakub  oma klientidele telekommunikatsiooni teenuseid ja sidevahendeid ning nende hooldust ja remonti. Käesoleval hetkel hõlmab ajalehe Äripäev poolt 2000. aasta parimaks jaekaubandusettevõtteks tunnistatud Esmofon Grupi üle-eestiline müügivõrk 55 müügiesindust, millest  kahekümnes opereerib AS Esmofon.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    06. December 2011, 19:34
    Otsi:

    Ava täpsem otsing