Alates 3. detsembrist muutis mobiilsidevahendite ja -tarvikute müüja AS Esmofon oma jaemüügivõrgu kaubamärki.
Muudatuse ajendas eelkõige omanikfirma ASi EMT kaubamärgimuutus ning senise kaubamärgi Esmofon Grupp liialt pikk ja ebamäärane nimi. ?Kliendid tunnevad meid ikka Esmofonina,? kommenteeris muutust turundusjuht Jüri Järv.
Visuaalsed muudatused eelkõige tehti eesmärgiga kaasajastada Esmofoni korporatiivset ilmet ning muuta ettevõtte kaubamärk kliendile lähedasemaks, atraktiivsemaks ja väärtuslikumaks. Muutunud kaubamärgiga Esmofon tahab olla sõbralik, järjepidev, optimistlik, dünaamiline, värske ja kaasaegne, visuaalne värskus, kaasaegsus ja järjepidevus rõhutab ka ettevõtte sisemist muutust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
1996. aastal tegevust alustanud Esmofon, mis 1998. aastast on 100 EMT tütarfirma, pakub oma klientidele telekommunikatsiooni teenuseid ja sidevahendeid ning nende hooldust ja remonti. Käesoleval hetkel hõlmab ajalehe Äripäev poolt 2000. aasta parimaks jaekaubandusettevõtteks tunnistatud Esmofon Grupi üle-eestiline müügivõrk 55 müügiesindust, millest kahekümnes opereerib AS Esmofon.
Autor: ÄP