Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti Telefon tänase ADSLi-vaba päeva kompenseerimisest: kõik on võimalik
?Kõik on võimalik,? kommenteeris Eesti Telefoni pressiesindaja Anu Vahtra seda, kuidas kavatseb ettevõte korvata kahju neile ADSL Light klientidele, kes said interneti püsiühenduse puudumisest kahju.
Vahtra ütles, et üldist päeva kompenseerimist Eesti Telefon ette ei näe. Samas kui tuleb pretensioon, siis vaatab Eesti Telefon selle läbi. Ta pidas võimalikuks, et kui firmal jäi internetiühenduse puudumise tõttu saamata ühe päeva käive, siis Eesti Telefon hüvitab selle.
Vahtra sõnul on Eesti Telefonil üldine põhimõte, et rike kõrvaldatakse 1 tööpäeva jooksul.
Täna olid päev otsa ilma interneti püsiühenduseta ligi 2000 Eesti Telefoni ADSL Light klienti.