Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hansa Liisingu kliendid saavad ööpäevaringselt infot uuelt telefoniliinilt
Tänasest saavad Hansa Liising Eesti kliendid autoliisingu lepingu sõlmimisel telefoninumbri, kuhu saab nõu ja abi saamiseks helistada ööpäevaringselt 7 päeva nädalas. Nõustamisteenus on kliendile tasuta. Samasugune võimalus avaneb ka Läti ja Leedu Hansa Liisingu klientidele, teatab ettevõte.
24 h telefoniteenus võimaldab kliendil saada informatsiooni selle kohta, kuidas käituda auto tehnilise rikke ja kahjujuhtumi (avarii, vargus, vandalism) korral. Olenevalt olukorrast saab autojuht infot autoabi, kindlustus-, kahjukäsitlus, puksiir- ja autoremondifirmade ning automüüjate regionaalsete esinduste kohta.
?Hansa Liising on esimene liisingfirma Baltikumis, kes pakub oma klientidele sellist ainulaadset võimalust?, teatas Hansa Liising Eesti autoliisingu projektijuht Ando Uus.
Hansa Capitali gruppi kuuluv Hansa Liising Eesti on Eesti suurim liising- ja faktooringfirma. Kuus sõlmitakse keskmiselt 700 uut autoliisingulepingut.