Levi"s Engineered Jeans brändijuht Fredrik Carling kirjeldas turunduskonverentsil Password 2002 oma turuosa tagasivõitmist.
Levi"s kaotas 1990ndate lõpus ligikaudu 50% oma turuosast 11-24aastase sihtrühma seas. Põhjuseks oli eelkõige see, et 1980ndatel ja 1990ndatel edastas Levi"s kõikidele sihtrühmadele ühe sõnumi, ilma seda erinevatele sihtrühmadele sobitades.
Levi"s reageeris turuosa kadumisele, asudes edastama individuaalseid sõnumeid erinevatele sihtrühmadele. Levi"s tõi turule erinevad alabrändid ning suunas need erinevatele sihtrühmadele, valides vastava reklaamikeele. Oluline oli ka teksariiete otsmiseks sobiliku keskkonna loomine ja seda kõigis 17 500 müügikohas üle Euroopa. 2001. aastaks võitis Levi"s oma turuosa tagasi.
Seotud lood
Aastal 2017 esimese suurema bitcoini buumi ajal, mida juhtiv majandusmeedia aktiivselt kajastas, väljendasid paljud professionaalsed investorid ja finantsettevõtete juhid krüptovarade tuleviku suhtes tõsist skeptilisust. J.P. Morgani (JPM) juht Jamie Dimon pidas krüptovaluutatehinguid pettuseks ja ütles, et vallandab iga ettevõtte töötaja, kes selle nimel bitcoinidega kaupleb. Kongressi kuulamistel nimetas Dimon krüptoraha tokeneid "detsentraliseeritud püramiidskeemideks" ja soovitas valitsusel nendega seotud tehingud keelata.