• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 11.02.02, 08:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üliodavate piletitega Ryanair plaanib Baltimaadesse tulla

Kui Balti riigid on euroliitu astunud, plaanib Euroopa suurim odavlennukompanii Ryanair siin oma teenuseid pakkuda, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Soomest oleme väga huvitatud ja lähiajal sellele turule sisenemine on väga tõenäoline,? ütles Ryanairi finantsdirektor Howard Millar. ?Kui Balti riigid Euroopa Liitu astuvad, siis võib ka Balti turu üle mõelda. Kohe ei ole see võimalik.?
Baltimaades ei kehti praegu Euroopa ?avatud taeva? lepingud. Iga lennufirma, kes siia lennata soovib, peab taotlema luba, mis antakse riikidevaheliste läbirääkimiste tulemusel.
?Kui Ryanair sooviks lennata näiteks Eesti ja Skandinaavia vahel, oleks tal hetkel selleks loa saamine sisuliselt võimatu,? lausus reisibüroo Estravel asepresident Mauri Saarend. ?See olukord muutub Eesti ühinemisel ?avatud taeva? lepingutega, mis ilmselt juhtub lähiaastatel.?

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Ryanair on Iirimaa lennufirma, kuid Eesti ja Iirimaa vahel otselendudeks vajalikku reisijate mahtu ei ole,? märkis Saarend.
Tallinna lennujaama turundusdirektori asetäitja-müügijuht Sven Ratassepp ütles, et lennujaamale oleks Ryanairi-taolise kontseptsiooniga kompanii tulek väga atraktiivne. ?Nad toovad inimesi kõvasti juurde, mitte ei võta teistelt firmadelt ära.?
Ratassepp märkis samas, et praegusel juhul võib lisaks ?avatud taeva? lepingute puudumisele takistuseks saada ka lennujaama kallidus. ?Oleme väiksed, mistõttu on hinnatase keskmisest pisut kõrgem,? lausus Ratassepp. ?Riia lennujaam on omakorda meist veel kaks korda kallim.?

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele