• OMX Baltic0,44%293,53
  • OMX Riga0,08%867,69
  • OMX Tallinn0,42%1 842,52
  • OMX Vilnius0,03%1 143,7
  • S&P 5000,00%6 061,48
  • DOW 300,00%44 873,28
  • Nasdaq 0,19%19 692,33
  • FTSE 1001,52%8 754,05
  • Nikkei 2250,61%39 066,53
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%100,38
  • OMX Baltic0,44%293,53
  • OMX Riga0,08%867,69
  • OMX Tallinn0,42%1 842,52
  • OMX Vilnius0,03%1 143,7
  • S&P 5000,00%6 061,48
  • DOW 300,00%44 873,28
  • Nasdaq 0,19%19 692,33
  • FTSE 1001,52%8 754,05
  • Nikkei 2250,61%39 066,53
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%100,38
  • 11.02.02, 08:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üliodavate piletitega Ryanair plaanib Baltimaadesse tulla

Kui Balti riigid on euroliitu astunud, plaanib Euroopa suurim odavlennukompanii Ryanair siin oma teenuseid pakkuda, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Soomest oleme väga huvitatud ja lähiajal sellele turule sisenemine on väga tõenäoline,? ütles Ryanairi finantsdirektor Howard Millar. ?Kui Balti riigid Euroopa Liitu astuvad, siis võib ka Balti turu üle mõelda. Kohe ei ole see võimalik.?
Baltimaades ei kehti praegu Euroopa ?avatud taeva? lepingud. Iga lennufirma, kes siia lennata soovib, peab taotlema luba, mis antakse riikidevaheliste läbirääkimiste tulemusel.
?Kui Ryanair sooviks lennata näiteks Eesti ja Skandinaavia vahel, oleks tal hetkel selleks loa saamine sisuliselt võimatu,? lausus reisibüroo Estravel asepresident Mauri Saarend. ?See olukord muutub Eesti ühinemisel ?avatud taeva? lepingutega, mis ilmselt juhtub lähiaastatel.?
?Ryanair on Iirimaa lennufirma, kuid Eesti ja Iirimaa vahel otselendudeks vajalikku reisijate mahtu ei ole,? märkis Saarend.
Tallinna lennujaama turundusdirektori asetäitja-müügijuht Sven Ratassepp ütles, et lennujaamale oleks Ryanairi-taolise kontseptsiooniga kompanii tulek väga atraktiivne. ?Nad toovad inimesi kõvasti juurde, mitte ei võta teistelt firmadelt ära.?
Ratassepp märkis samas, et praegusel juhul võib lisaks ?avatud taeva? lepingute puudumisele takistuseks saada ka lennujaama kallidus. ?Oleme väiksed, mistõttu on hinnatase keskmisest pisut kõrgem,? lausus Ratassepp. ?Riia lennujaam on omakorda meist veel kaks korda kallim.?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.02.25, 16:49
Tipptegijad: bürokraatiale tuleb läheneda radikaalselt
Eesti heaolu kasvu takistab vohav bürokraatia, napp ambitsioon ning ohjeldamatult paisunud riigi kulutused – nii arvavad 5. märtsil toimuval majanduskonverentsil “Tuulelohe lend 2025” esinevad tippjuhid ja ettevõtjad.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele