• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,3%6 216,36
  • DOW 30−0,09%44 454,18
  • Nasdaq 0,74%20 352,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,3%6 216,36
  • DOW 30−0,09%44 454,18
  • Nasdaq 0,74%20 352,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 12.02.02, 11:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiiumaa lennukiõnnetuse uurimiskomisjon lõpetas töö

Valitsus kiitis oma tänasel istungil heaks 23.novembril 2001 Hiiumaa lennuõnnetuste põhjuste välja selgitamiseks moodustatud komisjoni aruande.
Aruandest tulenevalt sai õnnetuse põhjuseks lennuki kapteni ebaadekvaatne olukorra hinnang lennuväljale lähenemisel ning sellest tulenevad ebaõiged juhtimisvõtted. Põhjendamatult väikese lennukiiruse ja suure laskumiskiiruse hoidmine lähenemisel ning ebapiisavalt korraldatud kontroll kõrguse üle.
Keerulistesse meteoroloogilistesse tingimustesse sattumise võimaluse mittearvestamises maandumiseks valmistumisel ja nendesse sattumisel korduslähenemise või tagasipöördumise manöövri mittealustamises. Lennuki väljatoomiseks intensiivse jäätumise tingimustest sooritatud üleminekus aktiivse laskumisega visuaallähenemisele algselt kavatsetud instrumentaallähenemiselt.
Kaasaaitavateks põhjusteks olid: tugevatele jäätumistingimustele järgnenud lennuki sattumine madalal kõrgusel lumesajust, turbulentsist ja rünksajupilvest tekitatud keerulistesse ilmatingimustesse. Lennuki An-28 lennukäsiraamatu nõuete mittetäitmine lennuki süsteemide käitamise ja meeskonnatöö korraldamise osas. Lennuettevõtte lennutegevuskäsiraamatu nõuete mittetäitmine õigeaegseks lähenemise katkestamiseks ja kõrgusevõtule

Artikkel jätkub pärast reklaami

üleminekuks. Laskumise alustamises eesmärgiga sooritada visuaallähenemine ilma vastavat lennuliiklusteenistuse luba omamata.
Hiiumaal toimunud lennuõnnetuse põhjuste välja selgitamiseks moodustatud Vabariigi Valitsuse komisjoni täielik aruanne koos lisadega on kätte saadav <#Teede- ja Sideministeeriumi koduleheküljel=http://www.tsm.ee/uudis.php3?tabel=pressiteated ID=136>.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele