• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 15.04.02, 16:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti majanduskasv suurem kui Euroopa Liidus

Samal ajal kui Euroopa Liidu majandus kasvas eelmisel aastal vaid 1,6 %, kasvas Eesti majandus 5,4%.
'See, et maailmamajanduse muutumise mõjud Eestisse edasi ei tule, tekitab küsimuse, kas me ikka oleme nii avatud majandusega,' ütles rahandusminister Harri Õunapuu täna toimunud pressikonverentsil.
Eesti majanduskasv tugines peamiselt sisenõudlusele. Eratarbimine ja valitsussektori kulutused kasvasid vähesel määral, küll oli märkimisväärne ? 17,2% - investeeringute kasv.
Euroopa majanduse kasvu aeglustumise põhjusena on Euroopa Keskpank nimetanud nafta ja toiduainete hinnatõusu aasta esimesel poolel, info- ja kommunikatsioonitehnoloogia kriisi ülekandumist teistesse majandusharudesse ning maailmakaubanduse aeglustumist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Maailmamajanduse jahenemise pöördepunkti näevad analüütikud siiski 2001. aasta lõpus, sellel aastal odatakse majanduse mõõdukat taastumist.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele