• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 23.04.02, 12:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ÄP seminar: Kohustuslik kindlustus eeldab enamuse heakskiitu

Selleks, et kehtestada kohustuslikku kindlustust, peab enamik osa ühiskonnast olema jõudnud seisukohale, et see on tõepoolest vajalik.
Rahandusministeeriumi juriidilise osakonna juhataja Alar Urm ütles rääkides teemal ?Mida toob kaasa tööõnnetuse ja kutsehaiguse kindlustamise seadus?, et kohustuslik kindlustus kehtestatakse seoses suurema ohu allika valdamisega või tegutsemisega teatud kutsealal, kus kahju tekitamine on tõenäoline ja kahju suurus ületab tõenäoliselt kahju tekitaja maksevõimet.
Kohustusliku vastutuskindlustuse kehtestamisel on oluline ja masstoodete puhul kindlasti vajalik tagada kannatanute huvide võrdne kaitse. Vastasel korral peaks näiteks jalakäija valima, missuguse sõiduki alla jääda. Sellest tulenevalt peab sätestama võrdsed kindlustussummad ja ühesugused hüvitamise alused. Kaaluda tuleb, kas kindlustussummale kehtestada miinimummäär või absoluutmäär.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele