• OMX Baltic0,53%304,79
  • OMX Riga0,04%868,63
  • OMX Tallinn0,46%2 008,2
  • OMX Vilnius0,55%1 212,09
  • S&P 5000,37%5 914,33
  • DOW 300,54%42 277,11
  • Nasdaq −0,14%19 120,87
  • FTSE 1000,57%8 633,75
  • Nikkei 225−0,98%37 755,51
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,41
  • OMX Baltic0,53%304,79
  • OMX Riga0,04%868,63
  • OMX Tallinn0,46%2 008,2
  • OMX Vilnius0,55%1 212,09
  • S&P 5000,37%5 914,33
  • DOW 300,54%42 277,11
  • Nasdaq −0,14%19 120,87
  • FTSE 1000,57%8 633,75
  • Nikkei 225−0,98%37 755,51
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,41
  • 07.05.02, 09:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Eesti tähtsaima tee ehitus seiskub paariks aastaks

Tallinna?Tartu maantee ehitus seiskub 25. kilomeetri lähedal umbes kaheks aastaks, sest töö jätkamiseks tuleb saada Maailmapangalt laenu.
?Sealt edasi ehitamiseks on kavas võtta Maailmapangast teine laen ja ehitada uus tee Mäoni,? ütles maanteeameti planeeringute osakonna juhataja Jüri Kirotam. Ta viitas majandus- ning teede-ja sideminister Liina Tõnissoni sõnadele, et Maailmapangast võetakse laen tõenäoliselt järgmisel aastal, kirjutab Eesti Päevaleht.
Teelõigu ehitust nimetatud kohani finantseeriti riigieelarvest.
Tallinna-Tartu maantee laiendatud ja eelmisel nädalal asfaltkatte saanud teelõik lõpeb Tammemäe talu juures, mis jääb tee-ehitusele ette.
Talu peremees Ants ütles eile, et temaga pole maa, elumaja, kõrvalhoonete ning haljastuse hüvitamiseks keegi läbirääkimisi alustanud. ?Aga olen aru saanud, et siit edasi teed niipea ehitama ei hakata ja järelikult on aega ka kompenseerimisega,? nentis ta.
Taluperemees ei osanud öelda, kui kalliks ta oma eluaseme väärtust hindab. ?Eks riik tahab anda nii vähe kui võimalik ja mina saada nii palju kui võimalik.?
?Pärast laenu võtmist algab alles tee projekteerimine, praegu on vaid 1999. aastal tehtud trassi koridori valik. Kui kogu tee projekt pannakse paika, siis selle käigus on meil juriidiline alus hakata rääkima kinnistu omanikuga, kuidas seda kompenseerida,? selgitas Kirotam.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele