• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 15.05.02, 09:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Reklaam jätkub ETV kolmes sarjas

Eesti Televisioonis jätkavad pärast 1. juulit reklaami näitamist kolm saadet: ?Loomakliinik,? ?Maahommik? ja ?Laulge Kaasa?.
Sellisele otsusele tuli 9. mail koos olnud kultuuriministeeriumi komisjon, mida juhib kantsler Margus Allikmaa, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Nende eranditega olid nõus ka TV3 ja Kanal 2 esindajad, kes kinnitasid, et protestima ei hakka,? ütles Allikmaa.
Eesti Televisiooni peadirektor Ilmar Raag sõnas, et need saated saavad õiguse oma tee lõpuni käia ja hooaeg lõpetada. Kõikidest teistest saadetest viiakse reklaam ja sponsorteated alates 1. juulist välja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuigi komisjoni otsus on kultuuriminister Signe Kivile soovituslik, ei ole tõenäoline, et minister komisjoni otsust muudab.
?Maahommiku? produtsent Peeter Ulpus ütles, et tänu otsusele saavad nad selle hooaja saated lõpetada. ?Müüme saatesse keskmiselt 100 sekundit reklaami,? ütles ta.
Järgmiseks hooajaks püütakse leida teisi toetajaid, nagu ministeeriumid, maavalitsused, fondid ja tõuaretajad, kes on ?Maahommiku? jätkumisest huvitatud.
Pikemalt käsitleti reklaamikomisjonis ka spordisaadetega kaasnevat sponsorreklaami. Allikmaa sõnul oli komisjon seisukohal, et ülekande teostamiseks ja spordi- või kultuurisündmuse korraldamiseks vajalik sponsorteave on lubatav.
Reklaami müügi keeld ETVs toob kaasa ka reklaamiosakonna sulgemise. ?Inimesi on teavitatud,? kinnitas Raag.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele