• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 15.05.02, 09:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Reklaam jätkub ETV kolmes sarjas

Eesti Televisioonis jätkavad pärast 1. juulit reklaami näitamist kolm saadet: ?Loomakliinik,? ?Maahommik? ja ?Laulge Kaasa?.
Sellisele otsusele tuli 9. mail koos olnud kultuuriministeeriumi komisjon, mida juhib kantsler Margus Allikmaa, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Nende eranditega olid nõus ka TV3 ja Kanal 2 esindajad, kes kinnitasid, et protestima ei hakka,? ütles Allikmaa.
Eesti Televisiooni peadirektor Ilmar Raag sõnas, et need saated saavad õiguse oma tee lõpuni käia ja hooaeg lõpetada. Kõikidest teistest saadetest viiakse reklaam ja sponsorteated alates 1. juulist välja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuigi komisjoni otsus on kultuuriminister Signe Kivile soovituslik, ei ole tõenäoline, et minister komisjoni otsust muudab.
?Maahommiku? produtsent Peeter Ulpus ütles, et tänu otsusele saavad nad selle hooaja saated lõpetada. ?Müüme saatesse keskmiselt 100 sekundit reklaami,? ütles ta.
Järgmiseks hooajaks püütakse leida teisi toetajaid, nagu ministeeriumid, maavalitsused, fondid ja tõuaretajad, kes on ?Maahommiku? jätkumisest huvitatud.
Pikemalt käsitleti reklaamikomisjonis ka spordisaadetega kaasnevat sponsorreklaami. Allikmaa sõnul oli komisjon seisukohal, et ülekande teostamiseks ja spordi- või kultuurisündmuse korraldamiseks vajalik sponsorteave on lubatav.
Reklaami müügi keeld ETVs toob kaasa ka reklaamiosakonna sulgemise. ?Inimesi on teavitatud,? kinnitas Raag.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele