Vaatamata parkimisraskustele Rocca al Mare kaubanduskeskuse juures kasvatavad Saku Suurhalli kliendid naabruses asuvate kaupluste käivet.
Mitmed kauplejad loodavad Eurovisiooni ajal käiberekordi teha. ?Ootame, et laupäeval, Eurovisiooni lõppkontserdi päeval, teeme oma kaupluses käiberekordi,? ütles kaupluse Pretty Women juhataja Sirli Kalbin, kelle hinnangul tõstavad Saku Suurhallis toimuvad üritused reeglina kaupluse külastajate arvu, sedakaudu ka käivet. ?Paljud inimesed tulevad ju kaugemalt, maalt, kus kauba valik on väiksem ja käivad enne kontserti poodidest läbi?.
Vastus küsimusele, kuidas nad Saku Suurhalli külastavaid kliente nn tavaostjatest eristavad, on Kalbini sõnul lihtne. ?Nad on lihtsalt pidulikumalt riides,? lausus ta.
Kaupluse ABC King juhataja Tonika Kittask nägi parklat ummistavas naabris samuti positiivset külge. ?Üritustele tulevad turistid teevad nn juhuoste, ka liigub meie poest läbi tavakülastajast, 25-45 aastasest naisest erinevat klientuuri, näiteks meesterahvaid,? rääkis ta.
Eurovisioon tekitab Kittaskis täiendavaid lootusi, sest laupäevane külastatavuse tippaeg, mis muidu kella viie ajal otsa saab, venib kontserdiga seoses pikemaks.