• OMX Baltic−0,22%307,38
  • OMX Riga−0,48%871,29
  • OMX Tallinn0,28%2 052,28
  • OMX Vilnius−0,33%1 207,15
  • S&P 500−0,67%5 802,82
  • DOW 30−0,61%41 603,07
  • Nasdaq −1%18 737,21
  • FTSE 100−0,24%8 717,97
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,35
  • OMX Baltic−0,22%307,38
  • OMX Riga−0,48%871,29
  • OMX Tallinn0,28%2 052,28
  • OMX Vilnius−0,33%1 207,15
  • S&P 500−0,67%5 802,82
  • DOW 30−0,61%41 603,07
  • Nasdaq −1%18 737,21
  • FTSE 100−0,24%8 717,97
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,35
  • 07.06.02, 14:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamifestivalil Golden Hammer osaleb rekordarv töid

Juuni lõpus toimuvast reklaamifestivalist Golden Hammer 2002 võtab osa 582 tööd 13 erinevast riigist, mis on kõige aegade rekord.
Enim võistlustöid on Lätist (ligi 40%), järgneb Eesti (ligi 18%) ja Leedu (15%).
Eesti agentuuridest on pärit 104 võistlustööd, enim (16) on oma töid esitanud agentuurid AGE Estonia ja Adell Saatchi Saatchi Estonia. Division McCann Estonia on esindatud 11 tööga.
Valdkonniti on Eestist esitatud enim TV reklaame, kokku 35 tükki, printreklaami töid on esitatud 25 ja välisreklaami 23 tükki.
Reklaamide hindamine toimub kuues kategoorias ? video, print, välireklaam, Internet, mitte-traditsionaalne reklaam ja reklaamikampaania.
Läti Reklaami Assotsiatsiooni president Andris Blaka sõnul osalevad lisaks iga-aastastele osalejatele nagu Läti, Eesti, Leedu, Venemaa, Valgevene, Ukraina, Poola, Rumeenia, Soome, Ungari. Samuti riigid, ka esimest korda Hispaania, Itaalia, T?ehhi vabariik.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele