Juuni lõpus toimuvast reklaamifestivalist Golden Hammer 2002 võtab osa 582 tööd 13 erinevast riigist, mis on kõige aegade rekord.
Enim võistlustöid on Lätist (ligi 40%), järgneb Eesti (ligi 18%) ja Leedu (15%).
Eesti agentuuridest on pärit 104 võistlustööd, enim (16) on oma töid esitanud agentuurid AGE Estonia ja Adell Saatchi Saatchi Estonia. Division McCann Estonia on esindatud 11 tööga.
Valdkonniti on Eestist esitatud enim TV reklaame, kokku 35 tükki, printreklaami töid on esitatud 25 ja välisreklaami 23 tükki.
Reklaamide hindamine toimub kuues kategoorias ? video, print, välireklaam, Internet, mitte-traditsionaalne reklaam ja reklaamikampaania.
Läti Reklaami Assotsiatsiooni president Andris Blaka sõnul osalevad lisaks iga-aastastele osalejatele nagu Läti, Eesti, Leedu, Venemaa, Valgevene, Ukraina, Poola, Rumeenia, Soome, Ungari. Samuti riigid, ka esimest korda Hispaania, Itaalia, T?ehhi vabariik.