Investeeringu suurde ekraani võiks teha mõni reklaamifirma, kes hakkaks ka ekraani operaatoriks, sõnab ETK Maksimarketi turundusdirektor Kristjan Maaroos.
Nemad hoolitseks, et pind oleks kogu aeg reklaamidega täidetud, lisab Maaroos.
Sellel alal esimeseks ei saa enam Eestis tulla, sest Tartu Lõunakeskuses läks üks suur ekraan hiljuti käiku, räägib Maksimarketi turundusjuht. Tõsi, see ei ole päris plasmaekraan. 3×2 meetri suurune ekraan toodi Tartusse Hollandist. Suure, enam kui miljon krooni maksva ekraani muretses Tartusse Lõunakeskus kui kinnisvara omanik. Kaubanduskeskuse rentnikud ja kaupade tarnijad saavad sinna reklaami osta.
Me ei hakka Maksimarketisse sellist ekraani enne ostma, kui oleme ära näinud, kuidas see reklaamikanal Tartu Lõunakeskuses tööle hakkab, lausub Maaroos. Praegu on veel vara seda sammu hinnata, sest projekt on alles käivitamise järgus ? esimesed kampaaniad on tehtud. Ka Maksimarket tegi seal oma ?Selge soti? kampaaniat, mis jooksis samal ajal ka teles.