• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,63%45 017,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,63%45 017,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 15.07.02, 14:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liina Tõnisson külastas Muuga sadamat

Majandusminister ning teede- ja sideminister Liina Tõnisson külastas täna Muuga sadamat.
Kohtumisel sadama juhtkonnaga tutvustati ministrile sadama hetkeolukorda ning arenguplaane.
AS Tallinna Sadam näeb lähitulevikus võimalusi laienemiseks ning järjest suuremate kaubavoogude teenindamiseks. Seejuures on aga oluline, et sadamaga ühes tempos areneks ka AS Eesti Raudtee ning et raudtee läbilaskevõime ei saaks takistuseks kaubamahtude suurenemisele.
Liina Tõnisson: 'Sadam ning raudtee on Eestis omavahel väga seotud infrastruktuuri osad ning nende areng peab toimuma ühes rütmis, et üks ei saaks teisele takistuseks edasise arengu suhtes. Vaadates AS Tallinna Sadam arengukavasid on selge, et AS Eesti Raudtee läbilaskevõime peab lähitulevikus suurenema.'

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tulevikuperspektiive silmas pidades tõdeti, et oluliseks muutub Tallinna raudteeümbersõidu välja ehitamine, kuivõrd suurenevate veomahtude tõttu on juba täna tekkinud vajadus suunata kaubaveod elamurajoonidest välja.
Turismi arengu hoogustamise seisukohast pidas Tallinna Sadama juhtkond oluliseks, et viisaprotseduurid Venemaa ning Eesti vahel hakkaksid tulevikus võtma vähem aega, mis tekitaks arvestatava turismivoo Tallinna ning St. Peterburgi vahele.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele