• OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 225−0,44%37 587,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 225−0,44%37 587,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • 25.07.02, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Magnetiga makstakse enam toidupoodides, supermarketites ja kaubamajades

Ühispanga krediitkaart Magnet on olnud turul ligi 9 kuud, mille jooksul on klientidele välja antud 22 406 kaarti kogulimiidiga 282,3 mln krooni.
'Suvekuudel lisandub keskmiselt 1800 aktiivset Magnet kaarti kuus, mis on arvestades suvepuhkuseid ja ilusat suve igati loomulik,' ütles Ühispanga avalike suhete juht Evelin Pull täna.
Evelin Pulli sõnul on Magneti klientidest 58% neid, kelle netosissetulek jääb üle 5000 krooni ja vanuselises struktuuris moodustab suurima rühma kliendid vanuses 18-35 eluaastat (47%).
'See näitab, et sõltumata Magneti madalaimast miinimaalsest taotlemispiirist, mis
alates 2000 krooni kuus, on Magnet leidnud ka väga positiivse vastuvõtu keskmise ja üle selle sissetulekuga inimeste hulgas,' rääksi Pull.
Magnet kaardi kasutuskohtadest on eelistatuimad toidukauplused, supermarketid ja kaubamajad, kus leiab aset 70% Magneti ostutehingutest.
Juunis on oluliselt kasvanud ka Magnetiga ehituskaupade ostmine, kus ostutehingud moodustavd 4% kogu Magnet kaardiga tehtud tehingustest.
1%-lise osatähtsusega on kingapoed, valmisriiete kauplused, spordipoed, elektroonika ja mööblipoed.
'Magneti kasutamise puhul on märgata, et tehingute arvult on kestvuskaupade osakaal Magneti tehingutes 22,9%, kuid käibe alusel siiski 58,0%,' ütles Pull. 'Selline suur tarbekaupade ostmiseks tehtud tehingute osakaal näitab, et kliendid on endale teadvustanud Magneti väga paindlikud tingimused ja võimalused. Magneti vaba tagasimakse annab võimaluse kasutada Magnetit ka kui tavalist krediitkaarti igapäevase tarbimise juhtimisel.'

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele