Esimese poolaasta kokkuvõttes on kolmes Balti riigis müüdud kõige enam Peugeot kaubamärgiga uusi sõiduautosid. Kokku 2089 autot, mida on tervelt 659 autot enam kui teisel kohal olevat Toyotat. Kui veel arvestada, et Eesti sõiduautode müügistatistika ei sisalda erinevalt Lätist ja Leedust kuni 3,5tonniseid väikekaubikud, siis on Peugeot ülekaal veelgi võimsam. Näiteks on Eestis müüdud lisaks 1048 Peugeot sõiduautole ka 223 lõvimärgiga tarbesõidukit, millest lõviosa moodustavadki just alla 3,5tonnised kaubikud.
Kui vaadata aga müüduimaid marke riikide lõikes, siis väikesed erinevused siiski on. Näiteks viis Volkswageni juunikuine üliedukas müük Lätis selle margi taas esikohale, jättes Peugeot koos Toyotaga teist-kolmandat kohta jagama. Leedus tegi juunis aga ilma Renault, mistõttu ei jäägi ta enam Peugeot?le palju alla, vahe vaid 42 autot.
Leedu juunikuine müük oli aga kõigi aegade rekord, 1792 müüdud sõiduautot on number, milleni Eesti ei ole ühe kuu jooksul veel küündinud. Samas oli see aga igati ootuspärane, sest juulist kehtima hakanud seadusemuudatus, mis ei võimalda enam Leedu firmadel tarbesõidukitelt käibemaksu tagasi saada, vallandas seal juunis tõelise ostubuumi. Juulis valitses autosalongides taas vaikus ja on enam kui kindel, et teine poolaasta ei kujune seal automüügis enam nii edukaks.
Mis puudutab Balti riikide autoostjate lemmikautosid, siis Peugeot 307 siin vastast ei ole. Et Leedu müügistatistika jätab kohati üsna tugevalt soovida, on raske täpselt öelda, mitu 307 juba Balti teedel sõidab. Eestis on neid müüdud 357, Lätis 137 ja Leedus üle 200. Kaugele maha ei jää ka Peugeot 206 ning eduka müügi tõttu Eestis ja Leedus on üks populaarseimaid autosid baltimaades ka Lada 110. Lätlastele meeldib lisaks väga Opel Astra ja Honda Civic, Leedus läheb üliedukalt kaubaks uus Renault Laguna, millele eestlaste poolelt pakuvad omakorda konkurentsi Nissan Almera ja Toyota Corolla.