• OMX Baltic0,21%302,67
  • OMX Riga−0,29%868,62
  • OMX Tallinn0,25%1 991,72
  • OMX Vilnius0,16%1 207,41
  • S&P 5000,89%5 896,38
  • DOW 30−0,45%42 220,93
  • Nasdaq 1,76%19 036,77
  • FTSE 100−0,02%8 602,92
  • Nikkei 2251,43%38 183,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,27
  • OMX Baltic0,21%302,67
  • OMX Riga−0,29%868,62
  • OMX Tallinn0,25%1 991,72
  • OMX Vilnius0,16%1 207,41
  • S&P 5000,89%5 896,38
  • DOW 30−0,45%42 220,93
  • Nasdaq 1,76%19 036,77
  • FTSE 100−0,02%8 602,92
  • Nikkei 2251,43%38 183,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,27
  • 30.07.02, 11:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa suurim autotootja kärpis selle aasta kasumiprognoosi 9%

Euroopa suurim autotootja Volksvagen AG kärpis selle aasta maksude eelse kasumi prognoosi 9%, sest kaotab turgu konkurentidele.
Ettevõtte uute prognooside kohaselt peaks maksude eelne kasum tänavu langema 4 miljardi euroni (62,6 mld krooni) eelmise aasta 4,4 miljardilt eurolt (68,8 mld krooni).
Ettevõtte esimese poolaasta puhaskasum kukkus mullu sama ajaga võrreldes 3,5% 1,4 mld euroni (21,9 mld krooni) ehk 3,64 euroni aktsia kohta.
Volkswageni kõige paremini müüvad mudelid Golf ja Passat on vanemad kui konkurentidel PSA Peugeot Citröenil ja Ford Motori, mis on vähendanud müüki Volkswageni kolmel suuremal turul- Lääne- Euroopas, USAs ja Brasiilias, edastas Bloomberg.
'Prognooside kärpimine suurendab ettevõtte usaldusväärsust,' lausus WestLB Panmure analüütik Arndt Ellinghorst. 'See näitab, et ettevõtte juhtkond on realistlik ja annab endale aru, et asjad on muutunud,' lisas ta.
Volkswageni müük esimesel poolaastal vähenes 3,2% 44 miljardi euroni (688,5 mld krooni). Lääne-Euroopas vähenes müük 8%, Ühendriikides 1,7% ja Brasiilias 21%.
Volkswageni aktsia hind on aasta algusest oma väärtusest kaotanud 15%, olles sellega Fiati järel Euroopa kõige kehvem autofirma aktsia.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele