• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 14.08.02, 15:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raudteekatastroofist puudus 1 minut 20 sekundit

Valitsuse kriisikomisjonile esitatud informatsioonile jäi kahe kaubarongi kokkupõrkest puudu 1 minut ja 20 sekundit.
Kriisikomisjoni ees juhtunut selgitanud Raudteeameti esindaja Margu Meiuse
sõnul võib laupäeval kell 03.08 Lääne-Virumaal Kabala lähedal toimunudintsidendi liigitada eriti ohtliku kategooria sündmuste hulka.
Siseminister Ain Seppik nõuab aktsiaseltsilt Eesti Raudtee Eesti seaduste

Artikkel jätkub pärast reklaami

täitmist ja ohutusnõuete järgimist inimelude ja looduskeskkonna kaitsmiseks.'Kriisikomisjonini täna Raudteeameti poolt toodud andmed, et Eestiraudteedel sõidab hetkel 23 tehniliselt kontrollimata ja sõiduloata vedurit,mis ohustavad otseselt inimelusid ja looduskeskkonda, olid tervet komisjonijahmatavad. Olukord, kus mõistus ja vastutustunne lõpevad sealt, kus EestiRaudtee algab, tuleb kiiresti ja jõuliselt lõpetada. Kui seda ei suuda tehaselleks seatud Raudteeamet, siis teeb seda politsei, ' kommenteerissiseminister Ain Seppik oma võimalikku edasist tegevust.
Inimelusid ja looduskeskkonda tõsiselt ohustanud õnnetuse ärahoidmine sai
võimalikuks tänu jaamakorraldajate operatiivsele tegutsemisele ning üheveduri automaatsele pidurdussüsteemile. Kahe kaubarongi ära hoitudkokkupõrkest informeeris Eesti Raudtee riigi esindajad alles kolm päevapeale intsidendi toimumist.
Kaubarongide kokkupõrkeohu põhjustas senistel andmetel kolme vedurijuhi
magamajäämine, samuti oli välja lülitatud veduri automaatne pidurdussüsteem.Raudteeamet pole Eesti Raudteele nimetatud veduri, nagu ka ülejäänud 22kasutamiseks luba andnud ning nende sõitmine Eesti Vabariigi territooriumilon ebaseaduslik.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele