• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,15%6 207,27
  • DOW 30−0,19%44 412,08
  • Nasdaq 0,58%20 320,77
  • FTSE 100−0,33%8 756,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,67
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,15%6 207,27
  • DOW 30−0,19%44 412,08
  • Nasdaq 0,58%20 320,77
  • FTSE 100−0,33%8 756,52
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,67
  • 27.08.02, 13:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Linnavalitsus kaalub rahaeraldust bussiliikluse parandamiseks

Tallinna linnavalitsus arutab kolmapäeval reservfondist 1,2 miljoni krooni eraldamist bussiliinide pikendamiseks ja sõidugraafiku tihendamiseks.
Linnavalitsus soovib parandada Pirita, Haabersti ja Mustamäe linnaosade elanike
ühistransporditeenindust, vahendab Raepress.
Säästva Arengu ja Planeerimise Ametile reservfondist eraldatavast 1 213 400

Artikkel jätkub pärast reklaami

kroonist 415 900 krooni on ette nähtud autobussiliini nr 8 (Balti - Mäheaedlinn) pikendamiseks Äigrumäe peatuseni, 555 100 krooni autobussiliini nr36 (Viru - Kadaka) pikendamiseks Väike-Õismäe peatuseni ning 242 400 krooniautobussiliini nr 61 (Astangu - Väike-Õismäe - Mustamäe haigla) liiklusetihendamiseks ja tööaja pikendamiseks.
Pirita ja Haabersti linnaosade elanikud on teinud nii Tallinna
linnavalitsusele kui ka linnaosade valitsustele kollektiivsed pöördumisednimetatud bussiliinidel muudatuste tegemiseks.
'Linna kiire arenguga käsikäes tuleb teha muutusi ka ühistranspordi logistikas,' ütles abilinnapea Toivo Ninnas. 'Bussiliinide kavandamisel tuleb olla operatiivne ja paindlik ning muutunud vajadustega võimalikult kiiresti arvestada. Eriti nigel on olukord Astangu asumi elanike bussiühendusega, kus inimesed ei pääse õhtutundidel üldse liikuma.'
Seetõttu on plaanis bussiliini nr 61 liiklust tipptundidel tihendada ja liini tööaega õhtul pikendada. Kõnealuse liini suurt ülekoormatust tipptundidel kinnitavad ka Tallinna ühistransporditeenistuse spetsialistide vaatlused.
Bussiliin nr 36 hakkaks uue kava kohaselt kulgema mööda vastvalminud Akadeemia tee pikendust, mis ühendab omavahel kahte linnaosa - Mustamäed ja Õismäed.
Bussiliini nr 8 pikendamise vajadus on tingitud asjaolust, et Pärnamäe tee
elamupiirkonna varustatus ühistranspordiga on tunduvalt maha jäänud piirkonna arengust ega vasta kohalike elanike ja Pärnamäe surnuaia külastajate vajadustele.
Bussiliinide nr 8, 36 ja 61 töös on kavas muudatused sisse viia alates 1.
septembrist.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele