Baltika kasutab moebrändi Monton levitamisel hispaanlaste välja töötatud Zara ?maailmavallutuse? kontseptsiooni.
Hispaanlaste kontseptsioon käivitus umbes seitse aastat tagasi ja on levinud peaaegu kõikidesse Euroopa riikidesse, kirjutab Eesti Päevaleht.
Zara kontseptsioon seisneb selles, et firma mõtleb välja, toodab ja turustab toodangu kiiresti oma kanalites. Seda saab teha vaid siis, kui organisatsiooni käes on tootmine ja ka kaubandus.
Kontseptsioon sobib toodetele, mille eluiga on lühike. Toote eluea pikkust mõõdetakse ideest realiseerimiseni, mõnel juhul ka tarbimist ajani, mil ostetakse uus toode. Sellepärast hõlmabki Zara kontseptsioon põhiliselt rõivaid, kuid viimasel ajal on neile lisandunud ka aksessuaarid ja isegi jalanõud.
Baltika Grupi jaekaubandusdivisjoni direktori Maire Milderi sõnul oli Baltika Montoni turuletoomist kaks aastat ette valmistanud ja lihvinud firma kõikide osade koostööd.