• OMX Baltic−0,22%307,38
  • OMX Riga−0,48%871,29
  • OMX Tallinn0,28%2 052,28
  • OMX Vilnius−0,33%1 207,15
  • S&P 500−0,67%5 802,82
  • DOW 30−0,61%41 603,07
  • Nasdaq −1%18 737,21
  • FTSE 100−0,24%8 717,97
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,2
  • OMX Baltic−0,22%307,38
  • OMX Riga−0,48%871,29
  • OMX Tallinn0,28%2 052,28
  • OMX Vilnius−0,33%1 207,15
  • S&P 500−0,67%5 802,82
  • DOW 30−0,61%41 603,07
  • Nasdaq −1%18 737,21
  • FTSE 100−0,24%8 717,97
  • Nikkei 2250,47%37 160,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,2
  • 06.09.02, 09:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Baltika valis hispaanlaste vallutamistaktika

Baltika kasutab moebrändi Monton levitamisel hispaanlaste välja töötatud Zara ?maailmavallutuse? kontseptsiooni.
Hispaanlaste kontseptsioon käivitus umbes seitse aastat tagasi ja on levinud peaaegu kõikidesse Euroopa riikidesse, kirjutab Eesti Päevaleht.
Zara kontseptsioon seisneb selles, et firma mõtleb välja, toodab ja turustab toodangu kiiresti oma kanalites. Seda saab teha vaid siis, kui organisatsiooni käes on tootmine ja ka kaubandus.
Kontseptsioon sobib toodetele, mille eluiga on lühike. Toote eluea pikkust mõõdetakse ideest realiseerimiseni, mõnel juhul ka tarbimist ajani, mil ostetakse uus toode. Sellepärast hõlmabki Zara kontseptsioon põhiliselt rõivaid, kuid viimasel ajal on neile lisandunud ka aksessuaarid ja isegi jalanõud.
Baltika Grupi jaekaubandusdivisjoni direktori Maire Milderi sõnul oli Baltika Montoni turuletoomist kaks aastat ette valmistanud ja lihvinud firma kõikide osade koostööd.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele