LebensmittelZeitung kirjutas hiljuti Lidli ja Säästumarketi kaubamärgivaidlusest, leht siinsele ettevõttele suurt võidulootust ei paku.
LebensmittelZeitungi (LZ) teatel on Lidl asunud lisaks Põhjamaadele laienema ka Eestisse, Lätisse ja Leetu. Eestis tahab Lidl ajalehe sõnul alustada nelja kuni kuue kauplusega, kuid kõigepealt peab ta üle elama imeliku kaubamärgivaidluse.
'Lidlile tüüpilise sinisel taustal oleva kollase ringi all opereerib Eestis juba kolm ja pool aastat discounter Säästumarket, mis kuulub alates eelmise aasta maist Soome kaubandusfirmale Kesko,' kirjutab LZ. 'Seetõttu on Kesko alustanud Lidli vastast menetlust Eesti patendiametis.'
Lehe hinnangul liigub Säästumarket 'õhuksel jääl', sest Lidli logo mahakopeerimine on liigagi ilmne. Niivõrd sarnane on Säästumarketi logo Lidli märgile - seda isegi kuni punast värvi tähtedeni.
'Säästumarket ei saa end pidada esimeseks,' märgib LZ. Discounter on oma prageuse kaubamärgi registreerinud Eesti patndiametis alles 2000. aasta oktoobris, samal ajal kui Lidl tegutseb ettevõttena aastakümneid rahvusvahelise kaubamärgi all.
<#Loe lähemalt=http://www.aripaev.ee/mod/online/onl_news.pl?disp=2 uud_id=244822 day=13 mon=09 year=2002 leht_id=2233>