• OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • 04.10.02, 18:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saaremaa Laevakompanii ostis uue parvlaeva

Saaremaa Laevakompanii esindajad allkirjastasid täna Londonis lepingu, millega kinnitati 1000 reisijat ja 140 sõiduautot mahutava parvlaeva ost.
Saaremaa Laevakompanii juhatuse esimehe Tõnis Rihvki sõnul korraldasid tehingu finantseerimise Hansapank ja Hansa Liising. 'Vajasime uut parvlaeva eelkõige suurenenud reisijateveo mahtude tõttu. Käesoleva aasta üheksa kuuga on laevakompanii teenindanud 120.000 inimest rohkem kui möödunud aastal samal ajal. Samuti lõppeb 2003. aasta aprillis parvlaeva Viire rendileping ning veel pole otsustatud, kas seda pikendatakse või mitte', rääkis Rihvk.
St. Ola nime kandev parvlaev on 86,31 meetrit pikk ja 16,31 meetrit lai ning suudab arendada kiirust kuni 16 sõlme. Sõltuvalt liini vajadustest paigutatakse alusele päästevahendeid ja kompleteeritakse meeskond. Kinnitamata on, millisele liinile uus parvlaev sõitma suunatakse, SLK otsustab selle paari kuu jooksul.
Tõnis Rihvki sõnul kaalub Saaremaa Laevakompanii võimalust kuulutada välja ka konkurss, et leida laevale uus nimi. Laeva pardal on olemas suur kohvik, restoran-baar ja veel kaks müügikohta, kuhu on võimalik rajada kas kauplus või väike kohvik.
Varem P O Scottish Ferries`ele kuulunud ja Põhja-Shotimaal Scrabster-Stromness marsruudil sõitnud parvlaev peaks Eestisse jõudma 10. oktoobril. Uus alus läheb kõigepealt Balti Laevaremonditehasesse dokki, samas saab parvlaev ka uue sisustuse.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele