Radiolinja Eesti sai tänavu kolmandas kvartalis 2700 uut klienti, ettevõtte teenuseid kasutas septembri lõpu seisuga 151 200 kliendi.
Võrdluseks, EMT sai kolmandas kvartalis uut 8000 klienti, Tele2 Eesti klientide juurdekasvu numbri ei avaldanud.
?Klientide juurdekasv ei ole enam mii kiire nagu kaks-kolm aastat tagasi,? ütles ASi Radiolinja Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen. ?Meie uued kliendid on suures osa ärikliendid, kelle jaoks on eraldi tingimused, eraklientidest eelistab suurem osa pakette Point ja Kolmikpoint.?
Seppäneni sõnul on Radiolinja käes hetkel umbes 20 protsenti mobiilsideturust.
EMT käes oli III kvartali seisuga umbes 50 protsenti turust.
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini