• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Erakonnad muutsid oktoobris interneti bännerreklaami turgu

    Oktoobris kasvas bännerreklaamiturg võrreldes septembriga 26% võrra, ulatudes kogutulemuselt üle 3,5 miljoni krooni.

    Turundusnõukoja poolt jälgitavate keskkondade pingereas olid oktoobris edukaimad järgmised reklaamikeskkonnad:
    1. Delfi 22% turuosaga (septembris 23%), 2. Everyday.com 15% (septembris 19%) 3. BNS 7% (septembris 8%).
    Esikolmikule järgnesid EPL Online ja Postimees vastavalt 6,4% ja 6,2% turuosaga.
    Käesoleva aasta oktoobri bännerreklaami turu maht kasvas märgatavalt ka eelmise aasta sama perioodiga võrreldes (ligi 700 000 krooni võrra - oktoobris 2001 oli bännerreklaamituru kogumaht üle 2,8 miljoni krooni). Eelmise aasta samal perioodil läbi viidud bännerreklaamituru monitooringus olid reklaamikeskkondadest esikolmikus:
    1. Delfi 31% turuosaga 2. Everyday.com 19% turuosaga 3. EPL Online 9% turuosaga
    Oktoobris oli Internetis reklaamijaid kokku 264 (septembris 245). Oktoobri suurim reklaamija oli taas Hansapank, järgnesid Reformierakond ja Ühispank. Reklaamijate arvu ja reklaamikäivet tõstsid oluliselt ka kohalike omavalitsuste valimistel osalenud erakonnad, kes andsid kümmekond protsenti turu kogumahust.
    Monitooringus vaatluse all olevas 28 reklaamikeskkonnas avaldati reklaami kokku ligi 6 401 reklaamipäeva (bänneripäeva) ulatuses, mis on üle 1 000 reklaamipäeva rohkem kui eelmisel kuul. Kõikidest reklaamipäevadest kasutati suurt bännerit 2 675 päeval, väikest bännerit 2 145 päeval ja staatilist bännerit 1 581 päeval. Protsentuaalselt jagunesid reklaamipäevad suuremate keskkondade vahel järgmiselt:
    1. Delfi - 7% (septembris 9%) 2. Everyday.com - 5,6% (septembris 7%) 3. BNS - 4% (septembris 4%).
    Turundusnõukoja poolt läbiviidav bännerreklaamituru monitooring sisaldab kõikide Eesti suuremate internetireklaami keskkondade bännerreklaamide mahtusid. Monitooringus on kõikide keskkondade puhul arvestatud hinnakirjajärgsete hindade ja soodustustega, arvestatud ei ole keskkondade omareklaame.
    Hetkel on olulisematest keskkondadest vaatluse alt väljas vaid Neti ja Hot.ee, kuna nende keskkondade reklaamimüügi omapära eeldab teistsugust metoodikat. Alates oktoobrist 2002 on Turundusnõukoja poolt monitooritavatesse keskkondadesse lisandunud ka Soov ja Auto24.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Aktsiaturud on närvilised, peljatakse süngemat stsenaariumi
Aasia turud püüdsid teisipäeval rahuneda pärast paari metsikut päeva ja USA aktsiate järjekordset langust, võlakirjade tootluse tõusu ja valuutaturgude volatiilsust, kuna investorid valmistuvad ülemaailmse majanduslanguse riski suurenemiseks.
Aasia turud püüdsid teisipäeval rahuneda pärast paari metsikut päeva ja USA aktsiate järjekordset langust, võlakirjade tootluse tõusu ja valuutaturgude volatiilsust, kuna investorid valmistuvad ülemaailmse majanduslanguse riski suurenemiseks.
Ärikutse: hakkame end sättima – unistuste saarele
Kui praegu teab Eestit 8 protsenti jaapanlastest, siis pärast Osaka maailmanäitust võiks neid olla viiendik, kirjutab Eesti Tokyo saatkonna äri- ja investeeringute nõunik Oliver Ait.
Kui praegu teab Eestit 8 protsenti jaapanlastest, siis pärast Osaka maailmanäitust võiks neid olla viiendik, kirjutab Eesti Tokyo saatkonna äri- ja investeeringute nõunik Oliver Ait.
Täna algas DelfinGroupi suuromanike aktsiate müük
Tänasest saavad investorid Nasdaq Riga börsil teha ostupakkumisi neile DelfinGroupi aktsiaile, mida kaks suuromanikku müüvad.
Tänasest saavad investorid Nasdaq Riga börsil teha ostupakkumisi neile DelfinGroupi aktsiaile, mida kaks suuromanikku müüvad.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Raadiohitid: vihjed kasvusektoritele ja hinnalangusele uusarendustes
Kust võiks investorid leida praegusel ajal kasvu, mis viitab peidetud hinnalangusele uusarenduste turul ja kuidas elada üle langusperiood ehituses – need olid sel nädalal raadiokuulajate põletavamad küsimused, millele saadetest vastust otsiti.
Kust võiks investorid leida praegusel ajal kasvu, mis viitab peidetud hinnalangusele uusarenduste turul ja kuidas elada üle langusperiood ehituses – need olid sel nädalal raadiokuulajate põletavamad küsimused, millele saadetest vastust otsiti.
Azovstali omanik plaanib Euroopasse terasetehast
Uudistest kõigile tuntuks saanud Azostali tehase omanikfirma Metinvest tahab rajada Euroopasse Ukraina rauamaagi töötlemise tehase.
Uudistest kõigile tuntuks saanud Azostali tehase omanikfirma Metinvest tahab rajada Euroopasse Ukraina rauamaagi töötlemise tehase.
Taani: Nord Stream 2 gaasitoru lekib ohtlikult
Taani energiajärelvalve teatel lekib Läänemere põhjas olev gaasitoru Nord Stream 2 ohtlikult; lekke kohas on välja kuulutatud meresõidu keelutsoon.
Taani energiajärelvalve teatel lekib Läänemere põhjas olev gaasitoru Nord Stream 2 ohtlikult; lekke kohas on välja kuulutatud meresõidu keelutsoon.
Mõõduvõtt Snellis: linna katse staadion Sifilt välja osta läks luhta Igamehe spordi eest ei taha enam kumbki maksta
Augustiõhtuid Snelli pargis on ilmestanud üle aia staadionile ronivad pallurid, sest tasuta igamehe spordi aeg vanalinna väljakul on ümber ning linnal spordiplatsi ära osta ka ei õnnestunud.
Augustiõhtuid Snelli pargis on ilmestanud üle aia staadionile ronivad pallurid, sest tasuta igamehe spordi aeg vanalinna väljakul on ümber ning linnal spordiplatsi ära osta ka ei õnnestunud.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.